18 januari

hellu :)

vaknade nu vid 12 och såg min godispåse på mitt nattduksbord. kan man vakna på ett bättre sätt ? så nu är alla godisar som fanns igår slut. idag fyller ju ita femton så snart ska jag väl till henne efter att jag ätit mat och någon timme. :D sen ska vi träna. har lite ont i knäet sen igår när vi spelade mot boden när en därifrån sprang och typ köttade in och mitt knä flög bakåt. ( det är mindre dramatiskt än vad de låter, men det gör lite ont att gå på benen ). men de brukar ju bli bättre när man väl börjar springa så det ska nog gå bra ändå.

som vanligt ska jag skriva om skolarbeterna här på bloggen, det känns mer nice så. då vet jag att om jag har glömt att göra någonting så finns de skrivet på bloggen (y). fr är ju snart klar, men jag har inte pluggat på 4 dagar ungefär. har 2 mvgfrågor kvar, alltså dom svåraste. sen på ir har jag alla frågor kvar, men vi har hela nästa vecka och veckan efter de, så de är ändå lite chill :) + de att jag har kvar typ 30 tal på planeringen i matte som jag inte fattar någonting om, vilket resulterar i att jag inte kan jobba hemma. alltså blir de nästa veckas planering + 3o tal från denhära och förra -.- KILL ME!   - nu ska jag tjocka ännu mer med glass coh saft tror jag x') , det är ju bara helg en gång i veckan :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0