07:03

tänkte att jag bloggar lite snabbt nu innan jag far till mamma och tar på mig andra kläder, sen skola. min dag i stort sett kommer kanske vara ganska nice förutom alla hundra timmar jag måste slösa på plugg. pappa och jag tog en sovmorgon idag eftersom att han ska och föra prover, då kändes de onödigt att åka så tidigt till mamma. har försökt övertala mig själv nu att idag ska jag iallafall göra klart 3 frågor, kommer ju verkligen gå jättebra med de, men om jag pressar mig lite extra så kanske. hade vart skönt att vara klar med franska revolutionen innan helgen, så att jag bara har kvar industriella då - men då måste man se till att ta sig i kragen, och inte släppa i första taget, annars lär de aldrig bli klart. ska väl senast bärja plugga klockan sex idag, och bara pluggpluggplugg, men vi ser ju om de kommer någonting annat mycket mer trevligt ivägen för ovanlighetens skull xD

nä, nu ska vi åka härifrån så jag måste avrunda här :)) , ha en tjockt med bra dag allihopa (y) :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0