06.36

det har blivit som en vana att stiga upp tidigare än vanligt på morgonen när jag är hos pappa. anledningen är kaninen. hon biter i buren, eller i sitt hus, eller på plankorna som är på buren, eller i sina klossar. själv ligger jag irriterad och nerkrupen i sängen och puttar till lite försiktigt på buren i hopp om att hon ska sluta. jag vaknar minst varannan timme av ljudet från hennes bitande, och så har de vart nu hela veckan. när hon vart ute en hel dag och traskat i mitt rum och en liten del av övriga lägenheten brukar hon inte bita speciellt mycket på olika saker, utan mest ligga på ett och samma ställe och chilla. men icke sa nicke. hon krafsar mer än vanligt. därför ska ja inte ha ute henne idag och se hur natten till fredag blir.
nu ska jag till mamma, sova till halvåtta, trixa tänderna och håret och gå till skolan. haenbradag :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0