slött

sitter här och har just kollat klart andra avsnittet efter jul av andra avenyn. jag vet att jag är seg, har inte sett ungefär 7 avsnitt kanske, men jag har helt enkelt gjort annat under tiden, men skönt att få se vad som händer 'runt om i världen'. > tvvärlden < världens bästa serie ;)

jobbig dag. seg och trött nästan hela tiden. vi började med no och när det var ungefär en halvtimme kvar gick jag, had, cody,rasmus,daniel marcus & sebbe och böjade fixa i ordning semlorna som skulle vara iordning. sen gick iallafall had,cody & marcus och vi andra fortsatte att fixa. när vi blev klara gick vi till klassrummet med dem och alla tog varsin och käkade. det var gott, men ursh så less jag blev efter halva. daniel tog den. annars har dagen mest vart bajs. syslöjden hann jag klar med lite av myra-lis tvåårspresent. pappa kom och hämtade mig efter skolan, har då kollat andra avenyn och ätit. ska nog faktiskt ta ett litet 'powernap' ( en, ett (?) ). har vart jävulskt trött idag.

sanna kommenterade förra inlägget ungefär 'shit va långa inlägg :D <33'
jag antar att hon menar att det är nice ? :D , jag gillar att skriva och lägga in bilder, därför blir de långa inlägg. sen är det ju upp till er om ni vill läsa eller inte :)

jag vill att det ska bli sportlov NU! så jävla less på skolan. har 2 prov som ska göras denhär veckan, hk och svenska.

min återstående dag sen ungefär ut ;
sova en liten stund
göra iallafall 4 frågor på uppgiften till hk;n.
läsa liiiite svenska [ eftersom att vi säkert har svenska imorn( eller inte ? ), och då kan jag plugga]
titta någon film med mamma och bara ha de mys.

hade kunnat skriva en hel sida till, men jag ska lägga upp lite bilder från dagen, sen sova.


cody - marcus - daniel - rasmus - jag :D


had - marcus - daniel - rasmus - jag


för en gångs skull stannade rasmus framför kameran, så jag passade på att fota båda honom och sebbe, och  dom goda semlorna :)


berättade jag att jag sov efter maten, på stolarna. eller sov och sov, vilade. skönt att bara lägga sig ner direkt, istället för att gå och lägga sig sen. latare är det ju svårt att bli..

det var allt jag hade att erbjuda för nu. vi hörs senare :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0