flammsss =D

jag  kom på att göra ett till inlägg, först nu när jag sagt allt jag gjort under dagen. men så kom jag på att en sak jag skulle säga, blev lite glömd.

vi har hemläxa från handbollen, micke gav oss den. vi ska göra 200 RIKTIGA ORDENTLIGA armhävningar, och 200 RIKTIGA ORDENTLIGA sittups till söndag, eftersom att vi har träning först då och inte på torsdag. det är nice med hemläxa - annars är jag för lat för att göra de och min självdiciplin är inte den bästa. så nyss gjorde jag 20 RIKTIGA ORDENTLIGA armhävningar och fotade medans jag gjorde de, så bild på de kommer också in. 20 armhävningar är ju visserligen ingenting av 200, men jag ska ta och göra 60 stycken efter detta blogginlägget, så att jag inte har så mycket kvar till söndag :D hehe ;b

jag gillar att lägga in massa olika bilder, på vad som hänt under dagen, inte bara bilder på mig själv när jag ser fin ut, utan mig själv som jag är. jag är inte alltid perfekt och inte alltid ögongodis, men vafan - det är det ju ingen som är. det är många som bara sätter in en massa finfina'bilder på sig själv, vilket är lite trist att titta på i längden. inte att folk ska sluta med de, men det är bara min åsikt, därför lägger jag in bilder där jag ser lite knäpp ut ibland, lite fettig, smutsig och grisig - för vem är inte det ibland ?

jag gillar när folk inte alltid måste vara så perfekta, när de bara kan känna degen och bara ta det chill ibland. sån är jag ;-) , and i like it (: - jag tycker att de är okej att säga att man själv är fin och att man själv är snygg, så länge man inte för det på tal hela tiden och bara snackar om hur snygg man är. man ska vara nöjd med sig själv - det är jag. såklart finns de mycket på mig själv som hade kunnat vara bättre, men jag gillar helheten. så släpp loss lite, ta det chill och lägg ut lite knäppa bilder på er själva, det gör livet mycket, mycket roligare :D - för ni alla är ju supersnygga som ni är!

vet inte varför detdär kom på tal, men jag tycker helt enkelt bara det är roligt med folk som bjuder på sig själva, inte nu för att mina bilder alltid är extrema, att jag gör min fulaste min, men det spelar ingen roll om man inte är 100 på varje bild. 10 är mycket, mycket roligare :) , om ni förstår vad jag menar ?

nu blir det snart att göra iordning min stora frukost till imorn, lite armhävningar och sen sova. godnaatt :)


föresten var min syster här idag, och visade stolt upp sina fina naglar.. äkta vara, det är var det är.


h3h3 xD  - ett råd när ni gör armhävningar - andas HELA tiden. förr höll jag andan och dog efter 10, eftersom att musklerna behöver syre för att lättare jobba.. nu klarar jag många fler eftersom att jag andas hela tiden. fett mä nice ;)


säckiga jag :D ät mig!


på tal om flamsiga bilder så älskar jag denhär bilden. ÄLSKAR hennes asgarvsmiin, och så var jag faktiskt och kollade hennes familjs nya lägenhet idag. grymt snygg" helst hennes rum =D


Kommentarer
Postat av: LIIIZA

ja vi bara måste ha dendär lagkvällen!! :) helst utan du-vet-vilka -.- ..

2009-02-26 @ 20:34:49
URL: http://undertaker.blogg.se/
Postat av: sanna

så klok du är! :D jag ska börja sätta upp fula bilder på mig, fulare, kanske inte dom fulaste! ;D shiiit vad lika naglar ni har! trodde det var dina händer först! :)



<33

2009-02-26 @ 20:49:26
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: mikaela

VI ÄR SNUKKKKKA I RÖÖÖMPAN :)

2009-03-02 @ 13:32:48
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0