mobba sönder tyskland

idag har dagen varit frustrerande bra =).

ser ni min nya header, cool jag är som fixade det :) utan någon som helst hjälp av johanna (a)

skolan var kul. började med svenska - där jag och ita förhörde varann lite.
sen hade vi franska. annika skrev på tavlan ; jobba under tystnad. och roliga gänget som vi är på tyskan ändrade vi de medans hon var ute till ; mobba sönder tyskland. sen en massa mer. alla tyckte förståss att det var jätteroligt. vilken ålder var de nu vi befinner oss i ?. idrott - minitennis. kul som satan, alla vi sög mer eller mindre. sen var det pasta med ost och skinksås i skolan, då åt man så man blev mätt. sen hk. DAGENS JÄVLA BÄSTA!!!! :D orkar inte skriva det, men de som befann sig i samma rum som jag, vet hur jävla kul det var!!! xD

efter skolan har jag pluggat lite, sovit, ätit och suttit här.

resten av dagen blir att tillbringa på träningen om en timme, sen plugga litegrann, ungefär fem sidor efter det då. sen packa lite smått, läsa, sova :) - och göra en ny header säkert, eftersom att detdär bara var en provgrej ;-) vi hörsss sen (:

Kommentarer
Postat av: johanna

"roliga gänget som vi är på tyskan " ? xD du går i franska jessica!

2009-02-12 @ 19:41:56
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0