skolan 2

sitter här igen och skriver. har bild nu. vi ska visst söka fakta om någon känd konstnär och skriva om den. jag valde leonardo da vinci, han som visst målade mona lisa.. höll på och skriva marja lena ^^. johanna och mikaela är inte  i skolan idag, sen kan man ju välja själv vilkda orsaker man ska tro. jag väljer att vänta till senare idag innan jag tror något, jag ska nog nämligen ringa dom. amanda sitter bakom mig och bloggar också, vi är aktiva på våran bildtimme (y) . snart slutar vi, ska hem och sova, sen vara med rasmus som sagt. har inte så mycket att skriva egentligen. ska väl kanske gå ut med min blogg på bdb, jag har ju inte raklamerat min blogg, som alla har gjort ;-D , vet inte varför egentligen , inte idats, vela komma igång först. på tal om att jag sitter i skolan så ska jag säga alla saker som ska in som jag  måste anstränga mig till. engelskaläxan från förra veckan, franskaläxan vi har imonr. prov på no, om någon/några veckor, hk;n till vecka 9, bokrecention( stavning ) till vecka 15 typ ^^, ganska mycket.. men ändå inte. ska in på bdb nu, någon måste ju ha lagt in sen dagen.

Kommentarer
Postat av: sanna

åå, herre gud sånt skit hade vi med. x) jag kommer inte ens i håg om vem jag hade. xo



tråkigt att ni har HANDBOLL HELA J*VLA TIDEN så ni inte kan följa till kangos, du och ita. -.- hatar er inte. XD





pusss <33

2009-02-04 @ 17:15:16
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: sanna

glömmer jämt att du har en blogg. XD <3

2009-02-04 @ 17:16:20
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0