så jävla RESPEKTLÖST!

så var helgen över. matcherna igår förlorade vi. första matchen spelade jag piss, andra matchen så spelade jag bra. vi förlorade ju iofs båda men den sista skulle vi vunnit egenetligen, om vi skulle vara lite mer ett lag(!!) än vad vi råkar vara i dagsläget. allting gick bajs efter nedlåtande kommentarer i halvleken. stämningen sög och allt gick bara fel.

själv blir jag så jävla irriterad på folk, som inte respekterar sina tränare, säger massa idiotiska saker till dem, och kommer med något jävla grishumör till träningarna. kämpar inte och är allmänt sura. lämna grishumöret hemma eller kom inte. min dag var iallafall jättebra till jag kom på träningen där man först hör massa skitsaker sägas och allt.  jag tycker att man ska ha respekt för sin/sina tränare, som ställer upp 3 gånger i veckan för att träna ett lag så att de i laget ska lära sig, få ha roligt och hålla på med de man gillar. plus då alla helger som de offrar för att laget ska få spela match och möta andra lag för att bli bättre. det är så jävla oförskämt att säga massa taskiga saker som 'idiot' 'jävla svin', ' du tror jag bryr mig' och bara allmänt sega när vi ska värma upp eller något. bara vara helt jävla 'nonchalant' och göra exakt som man vill. de är fan oförskämt och idiotiskt.


måstede bara skriva ut mina små tankar och irritationer här lite. helgen har förövrigt vart bra.

idag var jag och mamma hos syster m.familj och umgåddes. lekte med myra-li såklart, men glömde kameran hemma. vi åt först kladdkaka, sen mat, sen blåbärspaj ;-) nyttiga vi.  :) , nu ska jag äta kvällsmat, läsa och sova :)

Kommentarer
Postat av: mikaeal

hålller med, om ngn nu tkr sådär så borde dom ju tänka om, och tänka på hur mkt tränarna aställler uppp ! död åt dom som tkr så ! :)

2009-02-08 @ 23:52:46
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0