roliga gänget på FRANSKAN!!

för att ändra mig på förra inlägget så går jag ju självklart inte i tyska. neverevereverever!!! - men på tal om att mobba tyskland, så råkade de bli tyskan där, och jag ids inte ändra det. men jag orkar skriva 42 ord här om det och räkna orden.

träningen idag var ganska seg faktiskt, tills vi spelade mot killarna lite oseriöst. vi vann skulle jag tro. snart ska jag halvmysa, vilket betyder att först gå och duscha sen äta en kexchoklad ( jag är en gottgris som flärrar kexis ungefär 4-5 ggr i veckan, men förutom de, är jag nyttig xD )(  de är mys ) varför de bara blir halvt är för att böckerna åker fram igen, till 10 iallafall.. jag säger att jag pluggar så mycket, som att jag är trög och itne får in allt när jag skriver att jag pluggar hela tiden. men de blir så att jag säger att ag pluggar, jag pluggar. 10 minuter. slutar. ddärför måste jag plugga många gånger ^_^.

imorn blir det den där tävlingen på badis. det blir ändå kul. man får ta de som en rolig sak ist för att skämmas. lr vad tycker ni ? hade ni gjort de ? (:

packa ska jag också göra på morgonen, det är ju så att jag har sovmorgon till 09.05 på fredag, men imorn råkar det vara så att jag ska till tandläkarn 09.20. så jag kommer säkert till skolan ungefär 09.30, om allt går som det ska ;-)


huggtanden ska vara ner om ungefär ett ½ - 1 år, om det går som dom tänk sig.
problemet är att jag biter ihop när jag har tandställning, min käke fastnar, och för att få upp den måste jag knäcka på ett speciellt sätt. ont.

jag håller just nu på att dela en mapp med ita och sätter in saw III på den, det tar tid må jag säga. det blir en av alla saker som vi kommer tillägna oss åt. hoppas nu att sannas datar har tillräckligt stort minne för filmen.

nu måste jag pallra mig iväg in i duschen, sen plugga. vi hörss imorn, om inte i stan, så i kangos =) - godnight paals ;-D


Kommentarer
Postat av: mikaela

hopppas ni hare rugggigt nice i kangos :) älsk ! <3 (:

2009-02-15 @ 11:16:04
Postat av: mikaela

hopppas ni hare rugggigt nice i kangos :) älsk ! <3 (:

2009-02-15 @ 11:16:05
Postat av: mikaela

oj, u blev det två! SPAMMNING IS THE SHIT =D btw, jätttefin bloggg :)<3

2009-02-15 @ 11:16:41
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: sanna

haha , snygg header. :D ni FÅR INTE KOLLA SAW II OCH III UTAN MIG!!! lova?:D

2009-02-20 @ 19:54:04
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0