l-u-l-e-å =D

iförrgår frågade calle om jag ville följa med han och tess till luleå. tessa fick reda på att jag skulle med lite senare, och blev riktigt glad. iallafall ringer dom kvart över 5 och väcker mig, jag gör mig iordning och dom hämtar mig. vi lånade en såndär hyrbil - resan blev då gratis eftersom att vi förde en bil dom behövde i luleå och tog en annan tillbaka till stan, tillochmed bensinen var betald. ganska smart att göra så om man bara vill ha en heldag på stan och titta runt.

när vi var framme så gick vi på rusta, där jag hittade lite hemligheter till mitt snart påbörjade projekt. vi var där ganska länge, calle tittade på filmer och pojksaker, medans tess och jag tittade på lite mer underhållande saker.

jag orkar inte berätta hela dagen i detalj utan skriver under bilderna som kommer här snart.

jag köpte ett brunvit randigt 'pippilinne', en tight tunn tröja och en liten present till sanna som förövrigt fyller 17 år idag :)  , men bilderna kommer när jag provat dom till strumpbyxor och byxor, och sannas present kommer in när hon fått den. det är ingenting märkvärdigt och det är så svårt att köpa någonting till henne tycker jag ;-)


i bilen - mitt öga har blitt fotat mycket ;)


Världens bästa syster :)




prickig korv, en korv med prickar på ^^


kom på i bilen påväg till luleå att jag borde haft ett linne istället för en t-shirt, det är ju som bättre när man provar någon uringad tröja, men som sagt kom jag på det i bilen. det måste jag komma ihåg nästa gång :)


vi åt på tasty burger :D


min underbara syster och svåger :)





inne på tasty burger :)

min dag igår var iallafall skitans nice.
efter att vi ätit klart maten, åkte vi till kioskpiraten och köpte godis sen farde vi hem.
innan gällivare stannade vi och sov ett tag i bilen, ingenting går upp emot att sova i en bil :)) / visserligen sov jag hela tiden när vi åkte, men då fick calle också sova? \ vi var hemma vid ett någon gång och jag hoppas på att snart göra om dehär :)

sluuuut =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0