jag har mycket att skriva,

onsdag. skolan idag var ganska trevlig. blev att tjocka på sjukhuset igen, men denhär gången med johanna, ita & mikaela :)) , kexchoklad. vi har haft massa trista lektioner - matten var ändå kanske roligast av dom alla. ungefär ingenting gjorde jag.  på bilden såg vi några som filmade utanför sjukhuset - filmar dom till nordnytt eller någonting idag, och ni ser de.. och hör någon vissla. de är jag :D / nu vet jag inte om det var till nordnytt, men ifall att \.



efter skolan gick jag till fammo och faffa. jag har tio yllesockar som är trasiga, som fammo ska laga. hon tyckte att ' herregud, att jag inte kommit med dom tidigare, innan det blev fem par' . hehe hon kanske har rätt.. borde nog låta henne stoppa dom när ett par är trasiga, så att de som går runt.  myra-li, syster och carl kom förbi där och hälsade på. det var riktigt trevligt. :)

vi ska äta pizza idag också, för mig blir det bara en vanlig vesuvio. orkar inte med någon fet rulle, och heller inte hampis. känner för att vara mer,.. otjock ? xD



 fick jag reda på att på fredag har sanna något såkallat ' APU ' (?), hon är på tre olika arbetsplatser, olika veckor osv. nu är hon på badis med två från hennes klass och dem skulle ordna en tävlig ( eller någon annan ordna en tävling, vet inte ) som då var och en av hon och hennes kompisar skulle ta med 2 kompisar som då skulle tävla. det låter invecklat men, då frågade hon så snällt mig och jag sa ; men visst okej, vi ska tävla. kul. skämma ut sig! :D YEYY! - så på fredag blir det tävlig för mig och ita xD. vinnaren kunde visst vinna ett pris.. jag och ita ? XDDD

sen så ska ni veta att jag ska fixa min header här idag senare. johanna har skrivit en lapp till mig, som jag tappat bort, hur man gör och allting. visserligen är ju då lappen borta, men jag kommer ihåg lite. så det kanske blir lite snyggare här så småningom :)

jag borde sitta och plugga no nu, så att jag slipper ha panik till helgen att jag itne pluggat någonting och de. men att blogga är så mycket roligare än att plugga.. jag måste träna franska också, ett kapitel ska vi kunna läsa typ flytande. - så nu efter att ha skrivit dehär, läser jag tre sidor i no;n och sen pluggar jag på franskan. sen tre sidor till i no;n sen träna franska. sen tre sidor igen. så jag lär ju vara död om ? 1-2 timmar ?
    kanske
hörs

Kommentarer
Postat av: mikaela

jobbbbigt med no prov jaa :O + att vi är snyggga & jag ska försöka höra din visssling =D

2009-02-12 @ 00:26:06
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: sanna

söta bilder! :D <3

2009-02-20 @ 19:54:45
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0