fredagkväll :))

nu sitter jag hemma i köket och sitter vid datan. dagen idag har vart ganska nice. skolan var hyffsat kul men ändå ingenting speciellt vad jag kommer på. efter skolan var jag hos fammo & faffa till typ fyra. jag räknde 18 mattetal hos dem. liiiiiite väl bra jobbat ?! =D
imorn hade vi tänk att vi har match mot kroken och strömnäs. vid 11 och vid 15 ;-)  hoppas att vi gör en bra insats =)
har tränat idag efter besöket hos fammo. riktigt roligt. maten idag blev lövbiff och pottigratäng - från laguna ;b efter maten har jag duschat och kollat let's dance. < morgan är ju fullständigt grym ju, och laila också (y) . ska kolla alla mina vänner på bdb nu, så att jag hinner kolla lite annat innan mamma ska in igen :) , ha en bra helg om vi inte hörsss av imorn ^^)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0