de små liven :)

hej :D , tredje inlägget för idag, att jag är duktig :) sitter här hos rasmus nu och vi ska försöka återuppleva våra barnminnen och få igång en bilbana som vi ska köra. roligtroligt! som jag visserligen glömt så har ju lilo fått två valpar , bicko och baxxo ( stavning ). små som råttor. jag trodde att som skulle vara hyffsat stora, men när jag kom in så såg jag att de var ju mindre än förväntat, och de hade visst vart mycket mindre innan, cooooolt! :D  , snart ska vi gå på konsum och jag ska köpa en kexchoklad till topmodel. jag vill ha en bärbar data. hade vart så chill att blogga när jag är hos mamma också, sitta vid msn, plugga och allt annat. men det blir ju någonting som jag får köpa när jag kommit upp i en viss summa, när mamma och pappa sponsrar. det svåra är att jag känner just nu bara för att köpa massa nya kläder till sommarn, har hittat skitfina kläder som jag hade velat ha, därför blir det att jag köper dem också ;-) - i februari.

sanna har visst upptäckt att jag har en blogg nu, hon hade glömt den.. jamorro xxP. hon måstemåstemåste klippa mitt hår någon dag, men det blir bara inte av. ska vi bestämma en dag nu sanna ? förutom lördag och söndag så kan jag nog när som helst nästan ? :)) , nu ska vi köra lite bilbana, även om den är lite halvsönder ;b




De små liven :))


Kommentarer
Postat av: sanna

nejjjj vad söta! :'D <33



svar: men haha ja kortlugg var snyggt, men vet inte hur jag vill ha, hittills tkr 5 lång och 5 kort XD kort är snyggt men jobbigt om man vill spara ut det, och som sandra säger så kan man göra mer frisyr med lång. ;) hmm.

2009-02-04 @ 22:38:27
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: sanna

svar: tack för hjälpen.:) jag ska ha lång lugg har jag bestämt! :)

2009-02-06 @ 16:23:13
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0