äntligen ett inlägg ;d

hej igen! :D

kul att äntligen komma igång med bloggen. det var ju såhär att jag tänkte att jag skulle vänta med att blogga tills jag skrivit in mina 'dagboksanteckningar' på bloggen, så att ni skulle få läsa min blogg, även under förra helgen då jag var i kangos, men de tog alldeles för länge. så nu sitter jag här 1 vecka och 2 dagar senare och har en massa att skriva.

det blir nog ett inlägg om kangos, ett om veckan som vart, och ett om idag, okej ? here i go!

vi kom då till kangos på fredag ( förra fredagen ). de hände inte speciellt mycket just på fredag eftersom att värmen i stugan låg på ungefär + 13 efter någon timmes uppvärmning, vilket gjorde attt jag satt i ytterkläder kanske 2-3 timmar, om jag inte överdriver. lördag var därimot skitanskul :). jag fick alla v-ansdagspresent av ita. jag som hade bestämt att jag ids inte köpa till någon eftersom att de är så överskattat med alla v-ansdag. men jag ändrade mig lite ändå. det är mysigt att ha en dag på året där man bara visar sin bästa vän, eller sin kära att man älskar den genom att köpa någonting litet eller stort. jag fick iallafall en geisha-ask, ett jättefint halsband och ett kort. och där sitter jag och säger att alla v-ansdag är överskattat. - jag skämdes. ;s - men mina saker var jättefina och jag tackar och bockar för dom.:) <3 vi delade broderligt på geishan, ( om man kan säga så när de var hon som köpt den ? ). men hon får någonting fint när hon minst anar de. det är sånt jag gillar. överraskningar :). annars bestod lördagen av skotertolkning, melodifestivalen ( blä ), bokläsning och så spelade vi plump, 'hela familjen' och hade de överdrivet trevligt. visserligen var sanna lite lätt seg hela tiden och vi andra blev lite less på henne. men de kan ju inte alltid vara ita som är seg? . skooojaa. ;b

söndagen började vi också med att bulta på oss kläder och fara ut på en åktur. jag och sanna satt länge på madrassen men det blev inte jättemycket till fart och fläkt eftersom att dennis satt på skotern. sen bytte vi att ita och daniel åkte. där blev de fart och fläkt, men visserligen inte så länge. då fick dennis sitta mellan mig och sanna på kälken. vi kom in och började förbereda oss på att åka hem, och jag och sanna bestämde oss för att klippa mig. vi satte igång, och jag blev nöjd, helst med min lugg :)) - thankyou sanna ;) - sen bar det av hem till stan. vi hann äta en massa gott under helgen. och pluggade massor till noprovet. not.  en kort ( 'kort' ? ) sammanfattning av den yberskojjiga helgen i kangos :) - nedan följer ett antal bilder.

 

dennis suger på itas tumme. vem är äckligast ? xD

 

de här var vad jag fick, fint va ? <3 , 

 

på g ut med skotern.



redo för snöö ;-D


denhär bilden är hur rolig som helst, zomar man in så kan man se att det ser ut som att sanna är en kidnappare, men vad som verkligen sker på bilden är att jag råkar ramla av från madrassen och christer kör iväg ändå. de är va de är


ett foto på mig med mitt ickefettiga hår ;d


tyckte att bilden blev cool, när dennis har blått öga och jag grönt (:


jag och karlsénfarsan ;-D


sanna is the man to fläta fettigt hår


bus med lillkillen


klippning pågår ;-)


fettig klippning färdig :)

aa, det var ett litet bildrace från helgen :) , hoppas ni gillade det :-)

Kommentarer
Postat av: sanna

haha, :D roliga bilder. :D den där bilden på mig och dig måste du skiccka till mig! :D (L) du M.Å.S.T.E. komma ihelg til lstugiiii!!!!!!!!!!!!!!!! kolla bara på bilderna så förstår du! :D

2009-02-23 @ 15:02:36
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0