Velar och tVelar

jag sitter här och tvekar om jag ska åka till kangos eller inte. jag vill, men vill ändå inte. jag vill inte för att jag är lite av en mes och hatar att åka buss själv, men å andra sidan så kommer jag ju komma fram till kangos på något sätt. även om jag blir kvar i vittangi, eller om jag åker ända till pajala.. då kommer ju kallingarna och hämtar mig, med iallafall. jag hatar paniken som man får av att inte veta vart man ska, om man har hoppat på fel buss, eller om bussen är två minuter för sen, så tror man att man har missat den. - men jag tror mer bestämt att jag åker.. tror.. jag hoppar på bussen i stan och säger ' jag ska till junis '. då ska tydligen busschaffisen ge mig en biljett och jag frågar om det är bussbyte i vittangi, säger han 'ja' så hoppar jag av i vittangi och åker med en buss där det står antingen junis eller pajala.. lätt som en plätt. väl inne i den bussen frågar jag bara ' visst går denhär bussen till junis'. ja säger bussisen få och jag åker till junis. om det ändå ska bli lite lättare, så säger bussisen 'nej' på min fråga om det är bussbyte i vittangi. då behöver jag bara sitta och coola av mig tills jag ser att jag är i junis. jag vet inte varför jag förstorar allt. jag är ju trots allt 15 och ska bara iväg några mil. annat hade de vart om jag var tvungen att flyga ensam från arlanda till typ gävle som mikaela. nej herregud - det hade vart att vara orolig.

så som sagt tror jag att jag åker till kangos.. jag har ju mun att fråga, jag frågar ju som bara om bussen går dit jag ska osv. jag kommer inte på någonting att skriva.

jo vi hade tjejkväll igår. jag, johanna & mikaela. jag har inte tid att skriva så mycket om det nu, men jag berättar lite kort. mot kvällen så började de dra ihop sig till att möta j & m och jag mötte dem. på konsum gick vi först för att köpa chips, läsk och mat - för ingen av dem hade ätit igår, jag åt inte, jag var mätt. vi var hos mikkis fammo & faffa och hade mycket trevligt. när klockan närmade sig tio gick vi på konsum igen och köpte lite saker. jag bestämde mig för att sova hemma för att kunna stiga upp vid 9 idag. men flickorna följde med mig hem och stannade till ungefär halv ett sen gick de hem till hennes farföräldrar igen. toppenkväll kan man nog kalla det :-D (y)


äta chips




lite misslyckad bild på 'alla tre' ;>


hemma hos min mor :)

nu bär det nog av till kangos om några timmar, ingen blogg på två dagar då ungefär. =) tur för er.

Kommentarer
Postat av: johanna

trevlig kväll! :]

älskar er! <3

2009-04-14 @ 14:57:10
URL: http://jjohannaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0