Utkast: träningen idag ...

träningen idag var inte lika jobbig som jag tyckte att det borde ha vart med mitt humör. jag låg och sov till kvart över 4 då pappa kom och vi åkte iväg mot träningen. det gick väl sådär. jag suddade bort mitt tråkiga humör och blev lite glad, eller iallafall inte sur. vi spelade ganska länge, men det gick som det gick. hade kunnat gå bättre, hade kunnat gå sämre.. ni vet.. sådär '' mm, jo det gick väl.. bra -.- ''. jag skulle visst och träna med dom igen på torsdag sen skulle vi åka på morgonen till härnösand (jag vet inte om det stavas så), resan tar 11 timmar. vi spelar på lördag, har minst tre matcher under helgen.. sen kommer vi hem sent på söndagnatt eller måndag morgon om jag uppfattade det rätt. hejdå hänga med i skolan..

snart ska jag iallafall åka till min syster och hennes familj, tror jag. det ska bli så roligt! :) har inte träffat dem sen hur länge som helst tillbaka i tiden, och tessa hade visst sagt till myra att jag skulle komma och hälsa på på torsdag när jag kom hem från kangos - men hon hade glömt att jag hade träning - så det blev ingenting av det. myris hade gått dagarna innan till hennes mommo, min mamma  "jecca kommer på torsdag, jecca kommer på torsdag :D" - så har jag inte kommit på 5 dagar. stackars älskade lilla barnet. hon saknar mig och jag saknar henne :( - så jag tänkte att jag ska åka dit med min fader och broder och hälsa på lite. duscha ska jag göra sen, man kan mycket riktigt bli väldigt svettig av att busa, skrika och springa i någon timme.. hoppas bara att hon är vaken :)

ja, nu ska vi visst åka. jag återkommer :)


träning


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0