kalasfestparty :)

som sagt så ska jag ju ladda upp bilder på allt jag fått och vad vi gjorde på mitt lilla party i lördags och jag är på ett otroligt blogghumör så jag passar på att göra det nu. jag skrev ju för några inlägg sen att jag inte ska skriva en massa skit som är onödigt, men jag skriver ändå en masssa crap - men ja, han man lite att skriva om skriver man om det lilla ;)

iallafall, rummet hade inte hunnit bli klar innan alla kom och det skulle vara i mitt rum som vi skulle spela, öppna presenter och ha skoj så vi fick vara nere i källarn säkert en timme innan tess ropade att jag skulle komma och kolla till att allt var bra, sen tog jag upp vännerna. alla tyckte att det var jättesnyggt och ja.. här kommer lite bilder.








mina älskade vänner, vad skulle jag gjort utan er ? :) <33


t.shirt, lite afikakänsla (?) :) johanna & mikaela


98 st pez & ben & jerry´s :) ita


duschgrejer och kexchoklad :) sanna


trosor 3 olika, men hade visst bara bild på dessa ;) mikaela & johanna


raklödder, ansiktsmask, jätteskön tvål  :) ita & tilda


t.-shirt :) ita & tilda


en skjortt-shirt av :) tilda & ita




spel i mitt rum :)




spel i källarn :)


innan sovdags, sannagumman :]


skriverier på min klottervägg


och såhär glad och lite till blev jag för alla presenter och för att alla kunde komma =D - ni är bäst mina vänner. jag älskar er sååååhäääär mycket (:


Kommentarer
Postat av: johanna

men ja hej fetto [första bilden på mig xD]

och bara info för alla som är äcklade just nu : NEJ, jag petar mig inte i näsan på ena bilden xD, jag petar mig i ögat, haha!



älskar dig jesssica:) <3

2009-04-09 @ 17:11:06
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: sanna

du hade inga fulare bilder på mig? ser ut som ett mongo XD

2009-04-17 @ 12:25:16
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0