vilken ska bort ? :)

om man säger såhär : här kommer ett till ganska onödigt inlägg egentligen, men med brist på annat och ett litet sug att blogga så gör jag det ändå.

sitter just nu här och ojar mig över att jag inte tog med min nya veckorevyn hit till pappa för att läsa. ingen rolig är inne på msn, ingen rolig blogg att läsa och absolut ingenting roligt någon annanstans heller. därför hade min nya tidning med elin kling på framsidan suttit fint nu. jag som blev så sugen på att läsa.. stackars, stackars mig.

vistelsen med johanna idag var riktigt trevlig men jag har dock glömt att fota någonting alls.. konstigt. en timme efter mitt tacoätande gick vi upp till empes och jag köpte en 45 grams hamburgare med extra ost. vi pallrade oss hem till mamma för att sätta oss framför tv:n med underhållsprogrammet talang som planer. jag åt upp min burgare utan några alls problem som tex. mätthet, spyless osv. den bara slank ner, även om det tog kanske tio minuter för att jag njöt, men ändå. matsmälltning is the shit! :)

satt här nyss och läste - om jag får kalla det - helt värdelösa bloggar. värdelösare än min till och med. jag skriver iallafall om någonting utöver min outfit och utöver bilder på bara mig själv. blä. det är så jobbigt med modebloggar. alla ser exakt likadana ut och man kan inte skilja egoina från gizmolina eller lily från mini och vad alla nu heter. inte för att de egentligen har med mig att göra, men det kom upp här ändå.

imorgon vet jag inte om det blir kangos. jag är lite tveksam. är inte så pepp på att åka dit och sen veta att jag kommer hem och har 3 dagar på mig att göra 2 arbeten.. och därför kanske det blir att stanna hemma, pga av skolan. - på ett lov. sen är jag heller inte så pepp på att åka hem med itas mammas mamma och pappa. det känns som lite.. jag hittar inte ordet.. men ja, ni vet. lite... skrämmande.. jag kan ju inte deras språk, även om jag känner dem och så, men.. ja ni vet. men det är nog mest dedär med skolan som förstör. jag har inte börjat med bokgrejen och inte heller om landet. + att jag kom på att jag inte ens kan göra de nu, för mitt land är ju i skolan ? :O vad ska jag göra nu? hjälp... det blir att säga på måndag att jag glömt det hemma, sen sitta och plugga och göra det klart till tisdag nästa vecka. men bokrecenssionen måste vara klar till nästa vecka. jag hatar skolan! verkligen! alla skolarbeten! verkligen!

nu sjönk humöret ännu mer så jag ska sluta att skriva här och istället gå och ta någonting att äta (fast att jag verkligen, verkligen inte är hungrig, men för att jag inte kan sluta äta) och lägga mig bredvid min fina kanin ett tag och mysa. :) saitta imorgon på morgonen.. antagligen inge kangos.. om jag inte ändrar mig under natten. vi hörs


förra numret.. jag vill ha min nya!


ändå hade livet vart för härlig att åka till kangos och leva skogsmulle :)


svara nu! :D - svaret får ni efter påsken :D , om alla svarar xD


två av fransmännen på bussen, som jag skrev om i kebneinlägget ;) - ( om jag minns rätt)


och en bild på mig och (ida)johanna (xD) då =)


hittade världens finaste bild på myra-li på min fars dokument :)


samma här! var tvnugen att lägga in <3


och så saknar jag tilda.. pimpeltävling i stugan imorn så! (y)


och så en bild på min finfina syster och jag :) <3

nä nu får det räcka för idag.. det blev lite mer än väntat, men så är det. ett tag till på datan, eftersom att det kom in någon trevlig människa på msn. hej

Kommentarer
Postat av: johanna

MEN IDA-JOHANNA PÅ DIG SJÄLV! ;D

2009-04-11 @ 16:14:22
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: LIZA.

DEN ORANGA!!! den är butter.. :D

2009-04-15 @ 13:07:42
URL: http://lillizas.blogg.se/
Postat av: Lenita

den oranga :D den är sur och har stängd käft ! :D

2009-04-19 @ 17:38:51
URL: http://iitaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0