halvtrevlig dag (:

lite roligare inlägg antar jag. jag är inte på såå dåligt humör idag. även fast det är lite ovisshet här och där så mårjag bättre än igår.

idag har jag vart i skolan, lite kul, lite tråkigt. på idrotten klarade jag faktiskt nästan ändå upp till taket på en såndär lian, även om den inte var så lång, så kom jag nästan upp. stolt. had coh cody råkade sannerligen ut för någonting obehagligt. när de skulle ner från taket - dem hängde alltså - så fick dem knuten längst ner på snöret, på ett väldigt obehagligt ställe. cody fick en rejäl smäll, hads var lite mindre ond. och vad vi skrattade! stackarna xD

ja, vad ska jag mer säga om dagen? jag har vart hos min kära farmor och farfaroch sen har jag tränat dubbelpass. alltså med först 92/93 sen med vårat egna lag. såklart var vi bara 6 stycken som tränade på våran egen träning. - och det är inte alls kul. så jobbigt att inte kunna göra de övningar man vill tränga på, men så är det.

imorn blir det att åka till härnösand vid tio så jag kan sitta uppe ganska länge idag och skriva med folk, eftersom att jag kan sova i typ 10 timmar innan vi är framme. det är ingen match på fredag men på lördag. egenavgiften är 500 kronor vilket jag tycker är väldigt dyrt, men pappa.. han betalar. minst 3 matcher. hemresan blir på söndagkväll och ja.. vi är hemma lagom tills skolan börjar så, det blir skola på måndag. fast att jag kommer vara ganska mosig.

nu ska jag snart duscha, fast att jag skriver med massa trevligt folk på msn, så måste jag hoppa i duschen. det känns alltid jobbigt innan.. men, när man väl duschar, gör man det i 40 minuter för att det är så varmt. :)


girlpower i skolan. SÅ mycket power alltså xD igår


pojkarna :) , visserligen igår :p


cody (:


had :) - för några dagar sen :p

Kommentarer
Postat av: mikaela

girlpower for the wwek ;) hihi. nej men fan avd kul, ja vill osså te härnösaand :O:O fusk :) <3

2009-04-23 @ 23:08:18
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: Kamilla - Fotoblogg

Sv: Tack så mycket! :)

2009-04-24 @ 06:02:17
URL: http://kamillush.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0