snabbt inlägg :)

jag har sååååå mycket att skriva, och så kort tid. jag får sammanfatta allt förhoppningsvis kort och roligt på samma gång - och jag har ungefär hundra bilder att lägga in, men allt får inte komma emd idag, utan någon annan dag.

jag måste börja med min systerdotters födelsedag, för fyra dagar sen. det blr kortfattat som sagt. älsklingen var finast i världens som vanligt med rosa klänning och byxor. av mig fick hon jeans, t-shirt, målar/ritgrejer och trolldegsgrejer - om jag inte skrivit det redan. det var en massa folk där och hon är hyperälskad. jag orkar inte skriva mer detaljerat, men hon verkade nöjd och snygg :)



hela denhär veckan, till igår har jag hållt på med projektet, och det blev klart igår. jag och min syster har haft idéer som dem flesta har fått hjälpa till med. mitt rum har vart vårat projekt och allt blev bara bättre. jag,tess, jeppe, mamma, pappa, calle och stefan har gjort mer eller mindre och rummet blev assnyggt. jag lägger inte in några bilder på just rummet idag, eftersom attt det ska bli för-&-efterbilder på det, men eftersom att jag hade mitt lilla kalasfestparty igår, så kommer det ändå med lite i bakgrunden :-)

igår hade jag en mycket trevlig stund med mina vänner och fick en massa fina presenter. vi hade kul, spelade spel och ja, bara var. innan alla kom var det väldigt stressigt, och min familj höll fortfarande på att sätta upp grejer i mitt rum medans jag underhöll alla där nere - ( jag, NOT xD ) - sätter in lite bilder på det och berättar mer om själva rummet i veckan när jag kommer hem från kebne ;D


älsklingen öppnar paket :) - jag fotade inte så mycket eftersom att ja, jag inte gjorde de. :)


anki, ita och dennis var på kalaset :)


jeppe & monica var också där. och mamma, pappa, jag, fammo, faffa, tessa, calle, myra, mattias, någon lena, - och sen säkert nå fler som jag glömt bort. :P


ÄÄÄlsklingsfödelsedagsbarnet :)


och så en sista bild. ita & myriis leker :) -
som sagt, jag fotade väldigt lite, ovanligt för att vara mig.




jag har, ganska mycket av tiden projektet vart igång, passat myra eftersom att det är mig hon vill vara med ( älsklingen dåååå) och för att ja, det bara är så att om vi är i samma hus, så busar vi :)


vi fick för oss att dela tröja x) <3


hon remlade stackarn, och fick inte speciellt ont - men jag skämmer bort henne lite och hon ville ha plåster iallafall. plötsligt hade hon ont överallt och ja, vi plåstrade mycket. hon sa hela tiden : och där.. och där, och där... x)


sen hade jag också ont tyckte hon

nu kom pappa och tyckte att jag skulle sova, jag ska minsann upp om fyra timmar och sen så blir det att skida till kebne från nikka, ska bli kul som fan, trots pmständigheterna.. :-D


min utstyrsellll till kebne ;-D


och min bigrygga :)

nu kom pappa och vill att jag ska gå och sova, eftersom att jag ska upp snart :) - vi höes på onsdag-torsdag :)

Kommentarer
Postat av: johanna

have fun i kebne! :)

söta bilder btw :D

2009-04-06 @ 00:28:00
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: sanna

Där var ju Dennis! :D han var snygg som vanligt XD :) <3 ha så kul i kebne! :D

2009-04-06 @ 16:13:28
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0