kortfredag (:

igår hade jag många läsare för att vara mig, vilket är ganska konstigt. jag tror inte att tilda läser under påsk, sanna gör någ inte heller det, inte ita heller och kanske inte mikaela eftersom att hon är i gävle.. bara johanna då. vilka är ni andra ? :O :D

långfredag. inte så värst lång idag tror jag. jag vaknade halv ett och är pigg och rask. planera för idag är nog att vara med johanna, som också är hemma från saitta för en gång skull under påsken, vilket sammanträffande. vi har väl pratat om att gå på annis (fast att de är stängt) sen kolla talang, som under den gamla goda tiden :) annars idag ska vi äta taccos hemma, vilket gör att jag ska vara hemma själv på kvällen ett tag och mysa. sen MÅSTE jag städa kaninburen idag, och kanske dammsuga.. duscha är också ett måste om jag ska gå utanför dörren idag. sen har jag inte så många fler måsten.


påsken för 2 år sen, 4 april 2007 :) <3 , me love you


6 april 2007 :) - nej, inte var hon liten inte - min älskling (: <3


förra påsken :) <3


påsk 09 :] hjärtis <3

nej hörni, nu ska jag faktiskt ta och skriva med johanna lite, sen göra mig iordning denna härliga dag :)

Kommentarer
Postat av: johanna

haha love dendär bilden xD, men minne! :) <3 OCH MYRA ÄR UNDERBART SÖT SOM EN PÅSKKÄRRRING! xD

2009-04-10 @ 13:06:53
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: Amanda :)

Vad söt hon är :)

haha jag är en utav dina läsare iaf ! :D :D

2009-04-10 @ 20:59:06
URL: http://isakssyrra.blogg.se/
Postat av: Amanda :)

Vad söt hon är :)

haha jag är iaf en utav dina läsare :D :D

2009-04-10 @ 21:00:43
URL: http://isakssyrra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0