äntligen VA? :)

äntligen lite uppdatering tänker ni va? iallafall min syster tänker så. så synd att jag inte har med min kamera hir när jag för en gång skull råkar hamna här denna underbara vecka. jag hade ju tänk sätta in lite bilder från härnösand, inte för att det är några speciella bilder men iallafall. men nu får det bli andra bilder ska bara berätta lite om mitt liv just nu.

under veckan har jag mest tagit det lugnt och verkligen njutit av att inte ha träning var och varannan timme. det har varit så skönt att få ta det lugnt och bara ha träning under våra egna tider. på måndag kom vi hem väldigt tidigt på morgonen, vid 6 tiden så jag la mig och sov tills skolan började. sen passade jag på att vara med ita eftersom att det blivit väldigt lite av henne på senaste tiden. sen var mikaela och johanna förbi ett tag på dagen också.

igår, på tisdag såg ita till att var sjuk och borta från skolan. men inte hindrade det mig från att vara med henne. jag, johanna, mikaela och fanny cyklade på 2 cyklar ner till ica vid raketskolan och köpte ben och jerry´s. sen sprang jag nästan hela vägen hem till ita medans de andra cyklade och där delade jag glassen med ita. 25 kronor var, så himla värt. half baked (y)

idag har jag mestadels vart i skolan och vart riktigt flitig faktiskt. räknat väldigt många tal i matten, så nu har jag bara kvar 2 tal tills planeringen är fixad + en diagnos så har ni mig här. matteräknarjecca, i egen hög person! :) sen har jag hängt med på no:n så himla nice idag. eller ja, jag förstod några frågar iallafall :-D och på engelskan, på tal om flitig, så gjorde jag det mesta man skulle. sen på bilden, ritade jag mycket på en väldigt ful bild och på franskan hängde jag med. jag har vart så dukigt idag. lite beror nog också på att ita inte vart i skolan, jag har lixom inte.. pratat så mycket xD

efter skolan har jag vart med min underbara syster och min únderbara systerdotter. tess kom och hämtade mig och vi åkte och lämnade bilden utanför deras hem och traskade ner till myras dagis för att hämta henne. hon var lite sur och tvär och ville först inte följa med hem men sen så. jag körde vagnen hela vägen hem, visserligen är det ungefär 10 minuters gång kanske, men jag körde iallafall och busade med myriis. hon skrattade gott. väl hemma hos dem så åt vi lasange och efterrätt glass och busade och så vidare. så skulle calle hem från jobbet sen så tess skjutsade hem mig.

nu sitter jag här och tänker på allt kul som kommer hända imorgon. först är det skola, ser faktiskt fram emot det. sen blir det för mig och ita att fara till jämtön där vi ska spendera resten av helgen. sen på lördag åker vi nog in till luleå och shoppar lite. jag ska minst köpa för 400 kronor. det är VÄLDIGT mycket för mig, jag hatar att 'slösa' pengar på mig själv, och får alltid stor ångest någon vecka efteråt för att jag ångrar mig. 3 av 4 saker har jag ångrat mig som jag köpt i luleå när jag vart där de senaste 2 gångerna. 2 randiga fula tröjor och en grå kort ful tröja. pippilinnet är det enda som jag verkligen inte ångrar. men det var också det enda som jag tvekade att köpa innan. jag kanske ska göra så varje gång. när jag inte vill köpa något, ska jag köpa det ändå, för att jag inte kommer ångra mig då. nej jag vet inte. jag kommer nog ångra mig varje gång jag köper någonting nytt, sån är jag nog. jag vet iallafall att jag ska hitta en bh på HM och så ska jag försöka hitta några jeansleggins och en tunika. även om jag kommer bli för snål för att köpa ett par jeans. fy bubblan.


det var den där dagen, där dem var förbi.


min fina myriiis är för underbar för att vara sann :')


- myra -
du är den finaste i hela världen. jag älskar dig mer än något annat! :') <3



min underbara syster, för några många veckor sen. och så lilla bebisen :') <3
 DU ÄR BÄST SYSTER!
JAG ÄLSKAR DIG!

Kommentarer
Postat av: johanna

hahahah, de ser ut som att du & jag ligger och hånglar på bilden x''D



men GRATTIS till din upppdatering :d hihi :)

2009-04-29 @ 22:11:15
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: rebeckajohansson ;-

ne jag har inte heller fått nå brev ;/ men jag har skrivit till agneta och så frågade jag när man fick veta om man får gå vidare och då skrev hon att amn får veta det i god tid osv.. haha :P

2009-04-30 @ 15:35:30
URL: http://youtakemylife.blogg.se/
Postat av: sanna

Din syster är söt. :)

2009-05-01 @ 11:53:53
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0