mätt som en propp

det är vad jag är. taccos står det på menyn och jag är inte direkt hungrig om man säger så. klockan är 18.51 och jag sitter här mätt som en propp. om ca en timme börjar talang och planerna var att kolla på den med johanna och käka någonting gott från empes och så ska de bli också. bara att jag är dödligt mätt nu och tror itne att jag hinner bli speciellt hungrig innan talang men n ostburgare går nog ner. nej, jag äter inte mycket alls - tur att jag har bra matsmältning eller någonting - så att det inte stannar kvar så länge. vem vet, jag kanske är hungrig igen vid halv åtta. man får hoppas! :)

det känns så fint nu, att jag och johanna är så bra vänner igen. det var två år sen vi satt och kollade talang efter ett annisbesök och det var säkert två år sen vi pratade som vi gör idag och har det så kul som vi har idag. emellanåt har det vart jobbigt och tillgjort, men nu är det bara så jäkla bra! första långfredagen på länge som inte är så lång :-)

jag ska nog ta och ringa ett samtal till johanna och fråga om kvällens planer lite närmare.

imorn blir det saitta tidigt på morgonen, sedan kangos på eftermiddagen. jag tror det iallafall! :-) beroende på vad bussresan hem kostar och allt sånt. sen måste ita också få åka hem där ifrån för att jag ska vela åka dit. jag vill som itne åka buss själv hem, och jag vill nog inte åka med anki och hennes föräldrar - jag förstår inte ett ord någon av dem säger, finska ni vet. heja mig på den fronten!

nä, nu blir det johanna på denna korta fredagkväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0