kangos - i bilder :)


bussresan till junis gick bra. på sista bussen var jag ensam hela vägen från vittangi till junis. problemet låg inte i bussresan, utan problemet var att komma därifrån. ita hade glömt bort tiden och kollade på blue water high' istället. ringde mig när jag suttit och väntat i junis i kanske 10-20 minuter, och sen kom dom efter kanske en kvart. men jag hade inte tråkigt. jag hjulade' inne i vänrummet och ja, pratade in en film som vi senare kollade på kvällen..


sanna och dennis :)


nästa dag var det utedag.


systrarna var pepp.


rocky ute på sjön. att jag är bra på att fota ^^


dennis och jag :)


sanna och hennes tunika'. xD


bästis.


hojja, puckon! xD


världensfinasteögon.se


världensfinasteöga.se


renar typ 5 meter ifrån oss när vi skulle iväg ut med skotern. jag var rädd. sanna var livrädd.


fin bild! -


fin bild! -

och fotografen är såklart..




hemmåt.


sötpojken på väg hem :) - och i kangos var det naturligvis så trevlig som den bara kunde bli. SÅKLART.

Kommentarer
Postat av: sanna

hhahahahhahah fina bilder!!!! :D

2009-04-20 @ 15:48:31
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0