friluftsdag :)

dagen idag har vart riktigt mysig, förutom att alla har dött av kyla. :) vi började dagen klockan nio ute p isen och ja, där har vi inte gjort jättemycket. mest legat och solat och myst, gått på en väg hur mycket som helst, grillat korv och brottats. är man barn, så är man x)

jag har inte mycket mer att skriva om vad som hänt idag, eftersom att det är ungefär allt som gjorts dem senaste fyra timmarna nästan, så ja. men idag fyller iallafall ÄLSKLINGEN 2 år!! :) <333 jag ska dit vid tre eller fyra och fira min älskade prinsessa, världens finaste barn! :) det blir nog att jag är där till senare mot kvällskvisten, sen måste jag verkligen jobba med projektet, viktigt, viktigt, viktigt! :) - men iallafall, till myra har jag köpt trolldeg m. massa tillbehör och en t-shirt och ett par jeans =) - foto på det och kalaset kommer senare eftersom att jag har sakerna hos mamma, och kalaset har inte vart än :) - men lite foton från dagen kan jag allt bjuda på, bara att det är mest ita som fotat ;-)


snygghad :)


ita. hon sov mest hela tiden, tycker jag.. men såklart, det kan man ju förstå.. xD


mämmi, mikaela, johanna :) - ute i vintervädret (:


myspysfrys.. =)  jag och had, och mina STORA skor -.- xD


sen begravde några daniel, itas bror :)


och mina fina tjejer. måste bara säga att mikaela var ju nådigt söt här :') - johanna var på lite mer tittaborthumör.. -.- :D


ita hade trist och fotade en del :)


jag ser fullständigt nöjd ut. kanke inte.

det enda som är trist med denna dag var att cody inte var med på pimlplingen. han skulle till edna/ädna men han åkte inte dit ändå. lite tomt utan honom. :) - men, nu ska jag bara sitta här ett tag, sen hem och arbeta lite :)

mer uppdatering senare idag eller imorn om 'myrkalaset' =)

Kommentarer
Postat av: johanna

en av domdär bilderna var så gullig så jag får kramp! :o :)

2009-04-01 @ 17:46:39
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: sana

finfin :D (visslar) XD <3 graiitis Myis! :D

2009-04-01 @ 19:37:00
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Amanda :)

hahah är du typ på g med had :) ? ni såg då ut och ha jätteeee mysigt! nej jag retas bara. :P halva jag är med på en bild, STOLT :D

2009-04-01 @ 21:55:05
URL: http://amandakarlsssson.blogg.se/
Postat av: Lenita

så gull alltså ! ;D jepp -.-' ...-.'

2009-04-02 @ 15:38:52
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: jespa

du håller händerna som ett mongo på bilden xD

2009-04-03 @ 23:24:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0