fredagsmorgon :]

fredagsmorgon. känner mig pepp på att åka till härnösand. jag har bara lite halsont. den här helgen ska jag ge 100 % och sen får vi se om jag har lika mycket flow som i sista dm:et. sen blir det att ta det lugnt med handbollen ett tag. blir inte handboll på 2-3 helger tror jag. jag känner att det är ganska så mycket just nu. först var vi i norge förra helgen, sen har jag tränat 1½ timme på tisdag, nästan tre timmar igår och så ska vi åka till härnösand idag. KUL men jobbigt. 11 timmar i buss x)  -  sen är det lite sorgligt att mycket p.g.a. handbollen har jag slutat hinna vara med mina vänner. det är som hem efter skolan, sen på träning, sen på nästa träning sen är man borta helgerna. men som sagt.. nu är detta det sista jag gör förän läger någongång i maj. och vi kommer säkert ha skitkul i härnösand, så.. jag är pepp :)

vaknade nyss med en väldans halsont av att någon någonstans borrade. klockan åtta på morgonen -.- ska bara sitta här vid datan i 8 minuter till, sen ska jag klä på mig, äta någon frukost, göra mackor till bussen och se på tv tills pappa kommer och hämtar mig för att skjutsa mig till sporthallen. vi är framme idag vid ungefär 19-20.00 skulle jag tro. härligt ;D

ha det nu så bra allesammans, så ses vi :-D


saknar redan min älskling :')


och min bästa vän :')

Kommentarer
Postat av: sanna

fan vad varmt ni haft!!! ;o fusk!!!

2009-04-26 @ 22:24:19
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: rebeck

har du fått hem ett brev från läns? :P

2009-04-29 @ 13:54:58
URL: http://youtakemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0