dagen efter påskafton.. (?)

Jag skriver om så mycket olika i varje inlägg.. Vilket gör det svårt att komma på en bra rubrik..
Hej alltihopa. Någonting roligt jag kom att tänka på var att nu under dessa lovdagar har jag gjort ungefär 1000 inlägg per dag. Vilket resulterar i att Sanna,Ita & Tilda kommer få ha ungefär jättemånga inlägg att läsa när de kommer hem från sina vistelser i sina stugor. Mohahaha!

Idag blir det att krympa min magsäck och bara äta det absolut nödvändiga, inte en massa mat bara för att det känns gott. Nejnej, jag ska krympa den så att jag inte blir hungrig (även om det inte är hungern som gör att jag äter) mer än vid middag och kvällsmat. Jag började dagen med att äta en Billys. Jag blev inte mätt men jag ska hålla mig till middagen.

Det var min syster som ringde och väckte mig vid halv tolv idag och hon undrade om jag kunde vara barnvakt till myriis ett tag medans dom rensar källaren, och det är ju klart att jag vill. Så det blir dagens planer + att börja med bokrecenssionen, jag måste!

Ita ringde mig för ett tag sen och tjatade om att jag ska komma till Kangos. Det är ju självklart att jag vill dit, SJÄLKLART! Men sen är det också så att det finns några skor som klämmer. 1. Jag hatar att åka buss själv + byta uss. 2. Jag har inte pengar som jag vill slösa, eftersom att jag resan slösat en 100lapp till ingenting och jag är en sparanissa. 3. Bokrecenssionen ska vara klar efter lovet och jag åker iväg till Norge på fredag, så jag kan inte plugga under helgen och de leder till att jag måste göra klart den under veckan - när jag är i Kangos..Lycka till! - och att jag måste ha dator till det.. 5. Jag tror inte det finns någon annan anledning.

Anledningar för att åka dit: 1. Det är jättekul! 2. Min 'andra familj' är där. 3. Uteliv, here i come! 4. Vi gör alltid en massa bajsigt roliga saker. 5. Jag får inte ångest över att jag inte gjort någonting på hela lovet.

Under samtalet med Ita hörde jag Daniel i bakgrunden.. '' Säg åt Jecca att hon MÅSTE komma hit''. Vet ni hur kul det är att höra det av honom.. Man förstår ju som att Sanna och Ita vill (xD) eftersom att vi går så bra ihop.. Men det är så roligt när Daniel också vill, eftersom att vi också går jättebra ihop - och ja.. Hur ofta brukar någon annans lillebror be er komma till deras stuga? Va - va ? ;)

Ni märker att jag försöker skriva med stor bokstav hela tiden va? Som Johana försökte. Jag förstår varför hon slutade, det är svinsansträngande.


bus resten av dagen då! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0