chilldag :)

måste bara börja med att säga de som står där nere, var bara inbillning antar jag, de känns bra nu :)

amy macdonald borde få nå pris, hon har sjukt bra låtar och sjukt skön röst :D - hade vart helt awesome om hon kom till festivalen - om man blickar långt fram. 

idag har jag bara chillat, vaknade vid 13.10 & sen har jag bara chillat resten av hela dagen. känner mig lite tjockis som bara har suttit som en säck idag, men fysatan va skönt de vart  =D  imorn är de träningsmatch mot 95;orna. nu ska vi visa vart skåpet ska stå, haha not :D . nej men de blir bara trevligttevligt :) , sen resten av lovet kommer väl också att vara helt grymt :D , helst helgen :D , rallarcup och sen också middag hos mikki, gryyyymt skoj :D , själv ska jag nog se nå avsnitt av ensam mamma söker , eller kanske kolla hp :) , tjaall  *

Kommentarer
Postat av: mikaelaa

längtar till helgen, vi ska ha treevlans =)<3

2008-10-29 @ 01:37:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0