Vädret är ju okej iallafall

Söndag. Det säger väl allt? Lite halvdeppigt och ångestfyllt sådär...

Dags att ta tag i en idrottuppgift idag. Den 19 mars 2010 skulle den senast vara inlämnad.
Det är då den 9 maj 2010 nu.
Min grympalärare är inte den gladaste i mig och han har ju sina skäl. Så det är som dags.
Dags att ta tag i mina studier och lägga ner some time för att bli klar med dem.
Känns tungt!

Annars blir det nog en Sitta Hemma Vid Datan Söndag Och Längta Till Fredag-dag, idag.

Ska ta mig samman och städa här hemma hos pappa, innan jag pallrar mig till mamma i dagens förtjusande väder.
Ser fram emot det.
En 10 minuters lång vandring i ett halvstrålande väder.
 Kunde inte vart bättre..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0