Måndag, den 1 mars.

Dagen har vart helt ok. En måndag kan nog inte vara mycket bättre :)
Skolan har vart toppen, och efter skolan har det också vart toppen! Jag har nog sovit 4 timmar nu på eftermiddagen. från 16 till 17, sen från 18 till 20.34. Det resulterar i att jag inte är alldeles för trött nu, men ska ändå försöka komma i säng om ett tag. Sova är ju bland de bästa som finns, och att man sover bort 1/3 av sitt liv, ger mig inte alls ångest. Sova, duscha, spela match och umgås med underbara människor är nog det bästa som finns. Så att man sover mycket, är luuunch!

Tisdag imorn. Ska ha dans i skolan. Istället för svenska. Inte okej kul! Jag har inte vart på någon danslektion i skolan innan, men jag ser inte fram emot det heller. Men lärarna säger att "ge det en chans. döm inte i förtid" Nej visst inte. Alla säger att det är svintrist och att lärarn är helt lost. Okejdå. Dans imorn. Kul!

Har börjat mitt nya liv idag. Bli mindre onyttig! Jag börjar med en kexchoklad. Great!

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: sanna

hahahahha LÅTER SOM MIG

2010-03-03 @ 22:49:58
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Kadri

Det kanske är roligt med dans ändå. låter ju roligt.

nyttigt är väl inte så gott. kexchoklad däremot är jätte gott



sv. har inte hunit o virka något ännu. måste köpa garn innan, men det ska bli en kanin till Jessica och sen några bakelser till de

2010-03-04 @ 19:40:11
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0