En trött Jessica

Jag sover över hos Ita och vi har just tittat klart en film, och bestämt oss för att lägga oss. Ita pratar om hur dåligt hennes livstillstånd är och jag lyssnar knappt. Nu på morgonen har jag fått reda på vad jag sagt.

Ita- Åå, dehär är en såndär jobbig natt som jag inte kommer kunna somna. Jag kommer ligga och vrida mig hela natten.
Jag- Nejdå, du kommer somna.. .. .. tänk på skor!
Ita - Men vafan, hur kommer det hjälpa mig att somna?
Jag - Inte vet jag... Det blir jag glad av iallafall.

Nu är det vetenskapligt betvisat att jag älskar skor. Jag blir glad av de, och tydligen tänker jag på det innan jag somnar. Min inre röst har minsann sagt de igår.

En annan kväll..
Ita - Vill du ha en banan Jecca?
Jag - Men fan heller!
Ita - Öhm.. Okej.. Har du tittat Mikki´s blogg?
Jag- Nej? Varför skulle jag?
Ita - Okej..?

Sen ligger det ett sms i inkorgen nästa morgon...
"Va kul att du alltid är lika trevlig när du håller på att somna."

Brist på annat att göra? Jo.


Kommentarer
Postat av: mikaela

min blogg ;)? :o

hihi puss :D

2010-03-10 @ 14:52:24
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: kadri

Hahah vissa av oss har dålig morgonhumör andra dålig

kvällshumör.

Jag älskar också skor



sv. tack så mycket

2010-03-10 @ 16:24:40
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: SANNA

hahahhahhaha!!! XDDDDDDDDDD du är SJUKT kul! :D



sv. SÖTE TAACK ELLER NÅT!! :D <3 Ja inom loppet av 3 dagar! :D fyllde år på söndag och körkort på onsdag! :D



JAG VILL HA KLADDKAKA!

2010-03-10 @ 19:12:23
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0