Midsommarafton

Vi har det riktigt bra här i Kangos!
Det finns ju inte mycket mer att säga än att det är väldigt trevligt här...
Vi har vart ute mest hela dagen.
Vi har hunnit att spela kubb, åka bil, bada, sola, äta mycket mat och mycket god mat, ramlat av fyrhjulingen och dragits efter den, blivit myggbiten osvosv.
En helt jättebra dag!

Självklart ska det bli härligt att komma hem när vi väl kommer hem, men det är ingen brådis med det inte, jag klarar mig så bra!

Har däremot fått några ångestattacker här i alla byar vi har besökt.. man äter ju nämligen hela tiden och sedan har jag inte tränat ordentligt på 4 veckor, ni kan ju förstå hur jag ser ut nu.
 Uppblåst mage och ja usch..detta bådar inte gott.
Träning hela nästa vecka med Sanna, ända tills festivalen drar igång. Då vilar vi!
Och ROCKAR!

Hoppas ni haft en bra midsommarafton!





Kommentarer
Postat av: sanna

Träning for the win! :D



Du är bäst och jag älskar dig! :)))))

Fan vad vi kommer ha en fortsätt BÄST sommar!! =))



pusspåre!

2010-06-26 @ 15:27:01
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0