En konstig helg

Det har varit en konstig helg. Man har lixom hunnit vara i alla sinnestillstånd som finns. Nu ska det bara bli skönt att få måndag bortgjord imorn, sen kanske det rullar på lite bättre här i livet.

Sen fredag har jag hunnit med en hel del saker, fast det känns som att jag inte gjort någonting.

På fredag var sista lektionen engelskan, där jag och mina klassmates jobbade hårt (läs: skrev av varann) och fick sluta lite tidigare. Efter det hade jag och ett par stycken planerat att gå upp på stan, mer exakt till JC, och titta när mina fina vänner Cody och Ramazan - och deras vänner - dansade. Dem var - är - superduktiga och det var skitkul att kolla! Jag stod precis framför dem där de dansade, och fick därför skitbra videos med min kamera!
Hallelujah - Jessica kom ihåg kameran! :)

Det var ju så också att min pappa fyllde år i fredags. Det firade vi med tårta. Jag, mina syskon, mina systerbarn, min systers man, pappa och hans tjej. Och min kanin.. Det var mycket mysigt tills Myra-Li blev trött och skrek. Allas öron skrumpnade och föll ner till golvet. Hon blev rädd. Inte.

Fredagkvällen spenderade jag med Johanna med mycket prat och skratt. Några timmar där, sen gick jag hem och somande direkt.

Lördag var en konstig dag. T.ex.
*Jag såg Johanna halka för första gången.
*Jag var ytterst deprimerad
*Jag var ytterst glad
*Jag hittade en toning jag vill köpa

Det hände andra saker på lördag - igår - också. Jag var då med Johanna större delen av dagen sedan kom Mikaela och hälsade på ett tag.
Resten är för ointressant för att skrivas här.

Idag har jag bara tränat, duschat och renbäddat. Söndagar är en plåga. Ge mig tisdag!

 
<- Eddy) Dansande pojkar (Cody ->


Ramazan Eddy Cody


Finaste Lykke <3






Kommentarer
Postat av: I s a b e l l a

SVAR: Vad kul :)

Ja, den lät rätt mycket, men det var en kul grej! ;D Kram

2010-01-31 @ 20:45:35
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: mikaela

oooh ;) hihihiih :)

2010-01-31 @ 22:28:41
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: DONKEN

ååå med rollingstoneströja :P

hähä på jc där har jag varit. :D pöss

2010-02-02 @ 00:22:17
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0