Jessica lär att länka

Jaså, då har man visst gjort blogg.se mer modernt och irriterande. Jag hatar nämligen när saker förändras på sidor. Oftast blir det ju bättre, men i början är det alltid irriterande och jag vill alltid ha tillbaka de gamla. Efter ett tag går det bra, men nu vill jag bara ha tillbaka gamla, hederliga blogg.se.

Tänkte försöka länka en vän. Vem ska jag välja? Sanna? Ok. Så ska vi se om det går. Det har inte funkat förut, när Johanna har sagt exakt hur jag ska göra. Det var Annelie som tyckte att jag skulle länka runt lite. När jag ändå håller på så kan jag ju ändå länka till min fina väninna Mikaela. Sen kan jag ju också länka till en riktigt läsvärd blogg som skrivs av en väldigt rolig människa > Kadri. Ifall någon vill att jag tar bort länken, så säg bara till! Jag har ju sisådär närmare 1000.000.000 läsare per dag, så om ni lixom inte vill bli kända så säg bara till. Jovisst!

Dagen idag har vart helt okej. Skolan var trist, men annars har det var trevligt. Tränade, och det var bajsigt roligt! Äntligen har jag börjat skjuta uppe i kryssen och inte bara nere i de gamla, vanliga kryssen som alltid förr.

Har också hunnit vara med Rasmus. Jag hjälpte han lite med engelskaläxan, sen har vi även nött ut lite google translate och roat oss med att skriva busiga saker om folk.
Roligt värre!

Och nu börjar jag dessutom få i mig lite vanlig mat, utan att tuggorna växer i munnen och inte vill ner. Det känns bra! Har inte ätit ordentlig middag sen måndag, men idag fick jag faktiskt i mig en barnportion av makaroner och korv.

Nu blir det att lyssna på min favoritlåt 100 gånger, sen sova. Det är ju faktiskt fredag imorn.
Och en fredag måste väl bli lyckad? Jag hoppas då iallafall!

Godnatt!


Har kunnat hålla mig ändå tills jag fått hem dem! Hej glasögonorm! :)


Lurade!
Det är ju Rasmus. Huhu

Natt nu :)


Kommentarer
Postat av: DONKEN

jag vill ha nya glasögon.... meeen det blir för dyrt. :(

2010-01-29 @ 12:18:23
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: sara - mamma till nova

Åhh taack ska du ha. :D

2010-01-29 @ 12:29:56
URL: http://frokenkalmar.blogg.se/
Postat av: sanna

HAHHAHAHAH GICK PÅ DET JUh!



kul inlägg! XD

2010-01-29 @ 17:57:36
URL: http://sa
Postat av: Kadri

hahha tack för länken.

Jag är likadan hatar förändringar. När jag fick en ny bloggdesign grät jag för den gamla var borta för alltid. Har funderat o skaffa en ny header igen. Får se hur mycket jag kommer o gråta då.



Ha en så fin helg du

2010-01-30 @ 14:12:21
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: mikaela

du passar i glasögon sööötee :D

2010-01-31 @ 18:36:08
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0