Klaustrofobi i mitt egna rum

Hej allihopa!

Satt nyss här i mörkret och tänkte på livet. Det kallas strömavbrott. Tänkte på livet gjorde jag inte alls, men satt i mörkret.

Som tur är så har jag ju äntligen en laptop, vilket gjorde att jag ändå kunde sitta och läsa bloggar, medan mörkret låg tätt över huvudet.  Nu har ljuset dock kommit tillbaka, men det var en mörk, fin, liten stund.

Dagen idag har väl inte riktigt varit den härligaste, men jag har hunnit med en hel del.
- Träning
-Räknat omöjlig matte
- Plockat undan alla 120 plagg från mitt golv och sattit in dem i min walk-in closet.
- Köpt Cola (ÄNTLIGEN) och 2 kexchoklader
- Duschat

Och bara för att jag kom in på ämnet duschat och plockat undan kläder så är jag ju tvungen att berätta om min klaustofobi. Gud vilken panik jag fick när allting var bortplockat från golvet och man bara såg dammlagret som bildats under min säng och på mina hyllor under alla hundra år utan städning. Efter ett tag kändes de som att rummet blev mindre och att jag inte kunde andas. Det låter löjligt, men jag är faktiskt allvarlig!
Gick i duschen direkt. Ville inte använda min engångs-använda handduk, så min bror fick hämta en ny. Efter duschen tog jag på mig ett nytvättat nattlinne och använde någon slags body mist, för att känna mig fräschare.
Vad är mitt problem?
Jag fick allvarligt en slags panikkänsla och tänkte att nu blir jag fan psykiskt sjuk.
Det var som att allt damm blev tydligare när alla kläder var borta från golvet, vilket egentligen är ren fakta.
Hade jag inte vart för slö och äcklad, så hade jag skrivit ett inlägg till bloggen, på min hylla. Skriva på dammet alltså.
Tur att jag slipper sova i mitt dammiga rum i natt, jag sover med min mamma i hennes rum istället!
Imorn blir det att dammtorka, så att inte dammet tar död på mig.

Nu ska här ätas choklad och sen lägger jag mig och sover. Imorn kanske blir en härlig dag. Vem vet? :)


Matte är överskattat, och enbart för människor med tur.



Cola och kexchoklad är däremot underskattat och för idioter som jag.


Kommentarer
Postat av: Kadri

panik av damm har jag aldrig fått. vi har så dammigt här just nu så jag borde faktiskr få en riktig panik

2010-01-22 @ 11:12:37
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/
Postat av: sanna

sv. jaa nog snackar jag också skit, men folk som konstant gör det osv dom suger. -.- och jag syftar på vissa personer. hmm pff XD



Hahahhahha JAAAAAAAAAAA matte är överskattad!!! XD :D

2010-01-22 @ 12:25:37
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: sanna

HAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHAHAHAHHA du är psyksjuk! :D



usch o fy! :D

2010-01-22 @ 13:03:22
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: DONKEN

mmmmmmmmmmh gooott.. :D

2010-01-25 @ 16:05:00
URL: http://donkens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0