Godis är bra för hälsan

Om det inte var godis som hjälper en att bli frisk, vad var de då?
Nu såhär efter 7 kassa dagar, laddar jag upp min kropp med godis iallfall. Vare sig det hjälper eller inte.

Idag spelade mitt handbollslag en match i Malmberget (jag var inte med och spelade, pga av min nedstämda hälsa, men jag hängde med från bänken) och vi förlorade. Inte OK! Det blir en hemmamatch nästa vecka mot samma lag. Jag dör lite om vi inte vinner. Då kan faktiskt jag lova att jag ska... borsta tänderna noga varje kväll i 2 månader. Jag är ganska dålig på att borsta tänderna läääänge på kvällarna. Varje dag på morgonen borstar jag tänderna så tandköttet trillar ut 5 gånger, men på kvällen är det värre. Det måste ske en förändring här! Vi måste förlora mot Malmberget så att jag inte får tandtroll!

Nu äter jag godis iallafall. Och lovar att borsta tänderna i 2 minuter efteråt. Inte 50 sekunder!

Konsterten idag var rolig och alla var awesome. Helst dansarna såklart! Det är roligare att titta på, än tex en kör. Men den var iallafall redigt bra! :)

Ha en god kväll och en förtjusande natt. En härlig morgon och en strålande dag.
Så hörs vi nog imorgon på kvällen
!


Saknar min lilla älskling <3


Kommentarer
Postat av: DONKEN

ja vi hörs imorron :P

2010-02-04 @ 01:28:59
URL: http://donkens.blogg.se/
Postat av: storesyster

Ditt sätt att skriva på är roligt! jag blir glad av att läsa dina inlägg =)kramzii

2010-02-04 @ 12:04:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0