Kreativiteten flödar här i Överum

Herregud, min kreativitet flödar! Jag är ju fan sugen på att blogga..och det är konstigt!

Det har varit en härlig dag med en massa sol och en gnutta regn emellan.
Jag och Ita traskade ner till stranden och satt på bryggan med godis och en coca-cola och tittade på småpojkar och önskade att varenda kotte skulle vart ett antal år äldre. De var säkert närmare 10 pojkar i mellan 8-10 år. Hade kunnat vara himlen om de bara vore äldre. Badpojkar är aldrig fel..om de inte är 10 år. Så vi fick nöja oss med att sitta och äta och titta ut över sjön. Det dög också! Vi har de rätt så trevligt om dagarna här nere.. Jag och min bästa vän!

Min pappa och hans tjej + hennes två döttrar har också hittat hit till huset i Överum idag. Så just nu befinner de sig 11 personer i ett hus med 2 sovrum, ett kök och ett tvrum. + då en källare, men där gör man bara sina duschbehov. I "mitt rum" sover vi 4 tjejer, i de andra sovrummet ska 5 personer sova och i tvrummet blir det 2 personer. Inte trångt alls, nejnej!

Imorn far vi alla 11 stycken individer ut på ett äventyr.
Kameran är med och uppdatering lovar jag nästan!



Hoppas ni haft en bra dag ♥


Kommentarer
Postat av: sanna

vad awesome! :D kul med update;) faaaen vad snygg du var på bilden med dig å ita ;o



saknar dig!<33

2010-08-05 @ 14:04:18
URL: http://sann4a.blolgg.se
Postat av: jespa

Vad kul att dem också är där nu :), låter som att det kan vara liiite trångt dock ;D

2010-08-05 @ 21:23:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0