Coopertest och Zlatans lillebror.

Jag ursäktar över mitt lilla utbrott över min bror igårkväll. Det är ju som över nu! Haha!

Jag hittade iallafall min kamera idag, den låg i min väska.

Nu om en timme ska jag med laget ut och springa cooper-testet. Ett test som innebär att man ska springa 3 kilometer på tid och försöka få så bra tid som möjligt. Det känns inte som att jag kommer slå mitt förra, som man då fick springa innan sommaren, för att sedan se om man blivit bättre under sommaren. Vi får väl se hur det går. Det är lätt storm här i Kiruna idag så det blir väl kanske jobbigt att springa i motvind, men det får gå. Skönt att få det bortgjort och jag hoppas som bara attan att jag ska slå min förra tid. - Fast just nu känns det inte som att jag kommer göra det. Men man måste försöka vara positiv!

Har föresten engelskaläxa till imorgon. Vi ska skriva om en person på en bild som vi har fått. Ska hitta på ett liv åt honom, intressen, familj, jobb osv. Det är inte svårt eller så egentligen, bara att skriva några rader så är det klart. Det svåra är att vara seriös när man gör den. Min berättelse kommer hela tiden in på att han är Zlatans nyfunna lillebror Roger. Han liknar Zlatan och jag kan inte styra min högra hand från att skriva det.. Jag har redan försökt skriva två gånger, men lyckas komma till någonting med Zlatan hela tiden, innan jag slutar. Hade de nu bara vart en inlämningsuppgift hade jag kunnat vara hur oseriös som helst, men vi ska läsa upp det i klassen också. Jag vill inte ha en massa som antingen skrattar - eller tycker att jag är störttråkig - medans jag läser det högt i klassen. Jag skulle själv börja skratta, eller gråta.. Jag gillar inte att läsa saker som jag själv skrivit. Jag tycker det blir så personligt på något sätt. Ens humor blir som nerskrivet på papper och ens konstiga fantasier. Plus att det är på engelska.
- Hej jag heter Jessica och stammar när jag läser på engelska.
Ja, vi får väl se hur det går. Ifall det slutar med att killen blir Zlatans lillebror, eller om jag skriver om en normal liten halvgammal kille utan jobb. Det lär jag ju märka ikväll.

Bild tagen från google.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0