"Snabbt inlägg"

Tänkte bara dra ett snabbt inlägg såhär på senkvällen nu innan jag ska tar mig samman, tar på mig min pyjamas och går och lägga mig framför tv:n. Varje morgon vaknar jag och ångrar att jag inte la mig 2 timmar tidigare, men har jag lärt mig att gå och lägga mig i tid efter 10 år i skolan? Nej! Nej, nej och åter nej! En dag varje månad - inte ens det - kommer jag i säng i tid och är pigg på morgonen och det är då inte ens en dag varje månad. Det är skandal!

Ändå fast jag just i detta nuet sitter och fattar att jag kommer hata mig själv imorn på morgonen, fortsätter jag att skriva här. Det är som att jordens dragningskraft lixom drar mig till närmaste dator och vill att jag stannar ett längre tag för att nästa morgon vela ta liite för mycket meducin och somna. Okej, jag överdriver och det låter hemskt! Nu slutar jag!

Skolan har iallafall varit väldigt lugn idag och vi hade ju som sagt fotboll på senförmiddagen. Mitt lag förlorade, jag släppte in två mål, missade bollen grovt i en övning och sköt rakt på andra lagets målvakt. Min prestation var klart den bästa och jag blev matchens lirare. Inte.

Efter skolan hämtade vi upp Itas - och - Sannas (dom är systrar som ni alla vet) lillebror Dennis från dagis, lämnade hem honom, gick på stan med Mikaela, köpte presenter till Johanna och sen for jag till min fina syster och hennes familj. Kändes som en evighet sen jag höll i Lykke senast, och det var de också. Men älsklingen bara skrattade och ledde och var så fin så, och säg någonting som är finare än ett barn som ler? :') Och lilla Myra-Li var också hur glad som helst för att få sin moster på besök. Vi busade en hel del men det slutade med att vi la oss och mös i soffan innan jag åkte hem eftersom att mycket bus resulterar i mycket trötthet. Men jag fick iallafall min dagliga dos av barnskratt idag, så nu överlever jag väl några dagar! Mina fina ungar <3

Ja, här ska nu ätas någon kvällsmat sen sova.

Måste bara berätta att jag försöker hålla mig från godsaker under veckorna och bara äta det på helgerna. Det är svårt, men jag har faktiskt istället för kanelbulla ätit en banan, och istället för sockerkaka MED CITRON I, ätit en banan där också. Nu är det bara 4 dagar kvar, sen får jag känna smaken av mina älskade godisar igen! Imorn är det ju Idol och det hade vart gott att äta någonting liiiitet då, men jag ska försöka hålla mig till helgen så lär jag njuta så jag avlider. Kanske.


Pojken min <3

Kommentarer
Postat av: Kadri

så länge man kommer i tid är väl ingen fara. våra carmen ly kommer för sent hela tiden oavsett när hon går upp. helt hopplöst.



vilken söt bild på dig och bebisen.är du mycket barnvakt ?

2009-09-08 @ 08:48:36
URL: http://livetivillavillekulla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0