onsdag

onsdag. en bra sådan.

nu var det ett tag igen sen jag skrev sist. jag känner att jag har mycket att skriva om, bara att jag inte riktigt vet vad - men vi ser vart det slutar.

under veckan har jag vart med om många bra och nyttiga saker,även om det gått tre dagar. i måndags var jag ut och sprang med ita och sanna runt sjön och lite till i ungefär 25 minuter. efter det köpte vi godis för att jämna ut de, man får ju inte vara FÖR nyttig. (haha). ja sen har jag pluggat och sånt också. vart hos mina underbara farföräldrar, tittat tv och tränat.

igår hade vi träning med 93:orna och då är det alltså senast i måndags jag gjorde mina styrkeövningar som ska göras varannan dag. men nu är det så att jag tror inte att jag vill duscha idag så jag kanske hoppar över dom idag och gör istället imorgon då eftersom att vi ändå har träning, då måste jag ju duscha iallafall. men jag vet inte, får se hur det blir med dedär.

idag ska jag egentligen inte vara glad för att jag har att göra klart lyriken, diktanalysen till fredag och så måste jag plugga lite till hk:provet som är på fredagmorgon. sen har vi so:n på måndag, ett prov om politik som jag måste plugga på så att jag är färdigpluggad till lördag. för jag åker ju på läger på lördag till söndag så jag kan ju inte plugga då. och so måste jag få MINST vg i, nu när det är sista provet och allt. men idag har jag inte med mig soböckerna hem så det får bli att göra klar lyriken och också hk:n.

på tal om annat. jag har börjat tänka nästan hela tiden tankar som 'om jag tar denhär godisen och betalar si och så mycket för den, blir jag lyckligare?' 'om jag läser denhär bloggen varje dag, blir jag lyckligare?' och idag kom tanken när jag tänkte på om jag ska försöka höja min statistik här på bloggen genom att ja.. reklamera och kommentera. 'blir jag lyckligare om jag får många unika träffar i min bloggstatistik än vad jag har nu?' jag grubblade inte alls länge innan jag kom på mitt eget svar. 'nej, jag blir inte lyckligare om en massa främmande människor läser min blogg, om en massa främmande människor gör så att jag får högre statistik eller kommenterar på min blogg för ingen nytta alls.' jag har inte ett behov av att ha många läsare, jag får inte bättre självförtroende och jag känner mig inte mer uppskattad om jag har mer läsare än nu. jag skriver i min blogg för att jag tycker att det är kul och för att skriva av mig när jag känner att det finns behov för det.

varför jag tänker om jag blir lyckligare av allt jag gör är för att jag inte ids slösa energi på massa onödiga saker, som ändå egentligen inte betyder speciellt mycket. det hade ju såklart inte varit fel att tjäna ett par tusen på att skriva om vad man äter varje dag, visa upp sina kläder från alla olika affärer och för att skriva om hur mycket ens hund har bajsat. det hade ju inte suttit fel. men jag känner att det är onödigt att sträva efter det, att söka uppmärksamhet. råkar någon någonsin se min blogg utöver dem som redan läser den och jag skulle få typ 7000000 läsare varje dag, visst - det hade vart fint, men nej - det är inte värt en massa.. energi.

och detta är ju såklart bara min egen åsikt om saker och ting. ingen behöver hålla med mig i någonting men det är så jag tycker. andra får ju göra vad de vill med sin energi, men jag känner att jag vill inte kämpa för det. det finns viktigare saker i livet :)

på tal om annat så ligger ita just nu på golvet här under mig och skriver av min hk-papper. jag ska nog snart avrunda med lite bilder och sen kanske kolla det sista i top model. sen blir det plugg. klar med lyriken och plugga på 2-3 papper i hk:n. det är vad som ska ha gjorts idag. det ska bli såå skönt med sommarlov! :)


fattar ni hur SÖTA dessa bröder är!? :O - kolla bara! :)


till och med såhär! :O :D xD


tappade min tia under spisen här för ett tag sen

men klyftig som jag är..



så var jag ju ute och sprang också

ja, det var väl typ dessa bilder som får visa min vecka. även om de två första var från helgen, men skitsamma :)

Kommentarer
Postat av: mikaela

tack :) hlr med om att cody & hans brursa var söta =D

2009-05-13 @ 16:56:49
URL: http://mmikaelaeliasson.blogg.se/
Postat av: Amanda k :)

Vad söt lillebror Cody har :)

2009-05-13 @ 22:37:21
URL: http://isakssyrra.blogg.se/
Postat av: sanna

ahhahhahaaaaaaaaa, såg ut som en liten apunge, SÖT! :D

2009-05-14 @ 17:42:25
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0