Nyttig vecka.. inte

Of, jag blir frustrerad. Jag kan verkligen inte fixa min egen header. Hur lätt det än är (jag vet att det är lätt, för jag har gjort det förr) så klarar jag det inte nu. Jag vet inte om jag har fel stilmall eller vad som är felet. Någon dag under sommarlovet blir det nog att iallafall få bort den här jobbiga, tråkiga, fula, äckliga lila färgen från bloggen för att ersätta med ett lite mer neutralt tema. Men det blir först till sommaren gissar jag. Jag lär inte ha tid innan det. Men vad jag blir arg. Just nu håller jag på att göra en header på Picasa 3. Själv tycker jag att den blir skitsnygg, men jag ska göra resten imorn skulle jag tro, eller en annan dag :)

Annars idag har jag bara tagit det lugnt med vänner och sådant. Jag nästan började min dag genom att åka till Tre Kronor. Tredje eller fjärde gången jag äter hamburgare eller pizza den här veckan. Samma vecka som jag inte får träna, that's great!

Senare lite mot kvällskvisten, kanske vid 18 någongång gick jag förbi Mikaela för att jag kände för att sällskapa dem. Johanna befann sig också i Mikaelas fina rum så där satt vi och pratade och lyssnade musik ett tag, sen ringde Had.

Då skulle jag gå förbi honom för att sedan vandra vidare mot Codys hur för att se på film och äta gott. Vi satte igång 'Sagan Om Ringen' och mina förhoppningar var inte stora. Jag antog att jag inte skulle gilla filmen, men om jag ska vara ärlig så var den ganska bra. Had och Cody tyckte väl inte att den var så roande, de hade tydligen sett den många gånger förr, men för att jag skulle förstå någonting av andra filmen som vi säkert ser någon gång, tittade vi på den första först. Till filmen åt vi massa glass och lite tigerkaka. Efter den där massa glassen var jag ganska mätt, så jag fick bara i mig en liten kakbit. Men filmen var sevärd, även om vi inte hann se klart hela innan jag skulle hem och vi hade mys :)

Nu som sagt sitter jag och gör min header till bloggen, men den får vänta med att bli klar, jag ids inte nu. Dessutom spelar det ju ingen roll när den blir klar, eftersom att jag inte får inte den på bloggen, heja mig!


Liite problem


Det visade viktiga saker för mig


Filmen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0