Trevlig kväll :)

Klockan börjar närma sig två denna natt och jag sitter här med en chipspåse bredvid mig och orkar inte äta. Alla vänner som läser min blogg är för stunden inte närvarande och kan svara i min blogg, men Johanna har gjort de. Hon tycker jag ska ha mindre bilder och ladda upp mycket bilder på samma dag. Själv vet jag inte vad jag tycker. Det kan bli jobbigt att titta på 20 bilder om vad jag har gjort en dag, men samtidigt kan det kanske vara roligt. För visso. Jag undrar just hur jag ska göra. Om jag ska ha många bilder, eller några enstaka, kanske inte alls några i några inlägg på rad. Ja jag vet inte. Jag tar ju med min kameran vart jag än går. Fotar vad jag än gör. Fotar det minsta lilla Myra gör. Fotar nästan varje gång jag och Ita hoppar studsmatta, men jag menar.. Vad får jag ut av det? Mindre minne på datan är det enda jag kan komma på. Men jag har ändå alltid med kameran, ifall någonting oväntat, overkligt eller sanslöst häftigt skulle hända. Tänk om jag inte skulle ha med kameran just den gången, då det händer. The shit of the shit lixom. Vad skulle jag göra då? DÖ?

Min syster och hennes familj kom iallafall och hämtade mig 1 minut efter mitt förra inlägg och vi for direkt till dem. Det jag måste berätta är riktigt roligt. Jag använder mina egna ord för ord jag inte vet vad de heter, så var beredd på att förstå mitt språk, okej? Vi åkte in i en såndär tvådelad väg, ni vet.. Såndär som man kan åka två bilar bredvid varann, och vi kom bredvid en svart bil, märket spelar ingen roll - volvo, saab, ''Wolksvagen, Das auto'', vad det nu var. Gubben som satt i bilen var väldigt pepp på att tävla så vi gjorde de. Han vann (roligt, i all hast skrev jag han med två n?) och Tessa och Calle tyckte det var dödligt roligt, likaså jag. Och Myra - även fast jag inte tror att hon förstod. Men det var roligt iallafall. Även det fotade jag ju såklart. Men hur mycket är intressant av en svart bil som man inte ser speciellt mycket av? Det enda som var lite humoristisk var att samtidigt som jag fotade smilade jag som en vilde och jag kom såklart med i bakspegeln. Gissa hur jag såg ut. Om ni tänker er.. Äh, det går nog inte ens att tänka sig. x)

Vistelsen hos mina kära familjemedlemmar var riktigt trevlig och de hade köpt godis, chips och läsk som jag, glups som jag är, tog för mig av. Vi tittade talang och såklart gick ju inte de som jag & Tessa ville, vidare. Vi hejade på han den där prata-snabbt-mannen. Han var ju så söt mot sin flickvän/fru också :') Men vi hade det trevligt fast att inte någon av de vi ville gick vidare. Myra-Li var hög på socker efter ett tag och spidade runt i lägenheten hur mycket som helst. Till slut blev hon trött, grinig och gnällig - och det var dags att säga godnatt och hon fick sova :)

Hon dansade föresten så sött till Emma när hon sjöng i Talang. Synd bara att jag inte har den blekaste hur man sätter in filmer här och var. Men huvudsaken är att jag ser filmen och blir så glad av att se henne dansa. Min lilla älskling :)

Nä hörni. Nu ska jag fortsätta vara social med mina vänner över msn och sen ska jag nog sova. Ni ser ju om jag hörs av på bloggen här innan jag sover. Ni ser ju.

Sorry, ingen bild :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0