hemma ;b

hemma från jämtönturnén :)

helgen har varit hur härlig som helst. solig och varmt varje dag och allt har för det mesta vart roligt. eftersom att jag har skrivit under dagarna i jämtön om vad vi har gjort blir det nog inte så mycket text här idag. men lite kan jag nog komma på att skriva.

skulle man sammafatta några saker vi har gjort under helgen så är det nog mest: shoppat i luleå, jonkat, promenerat, pratat i telefon och ja.. bara tagit det lugnt och haft roligt. här och var har vi hunnit med lite småslagsmål då och då och vart lite less på varandra idag. men det är så det ska vara. det är det som är så häligt med mig och ita.

vi har inte umgåtts mycket på senaste tiden men sen får vi äntligen tid att vara med varann, till och med så mycket tid att vi fajtas. härligt är det! :-D - egentligen börjar alla våra slagsmål med att en är på tesshumör och den andra är inte på det. och ja, sen slåss vi xD

idag tillexempel ville jag sova eftersom att vi inte hade annat för mig och för att jag var trött. ita tyckte jag var tråkig och det resulterade i att jag satt vaken på sängen och ita låg och sov, eller halvsov. c'est la vie.

inte så mycket mer att berätta egentligen. bilderna får tala. och undertexten. (när kameran har laddat klart och bilderna har kommit in på datan.

nuså torsdag:


jag och min vän gjorde oss klara för bilfärden


bil.


bil.


bil.


ännu mer bil.


för mycket bil.


ramlösa ~ när du vill ha någonting nyttigt och äckligt.


bästavän, <3


chips & påskmust


ye


trevlig promenad på kvällskvisten :)

fredag:

 
haha jag dör! jag ser ut som jag gjorde när jag var typ 8 xD


morgon.

jonka_




skuggpose :D


bästaaaaavän <3 (:


bastutime!


sovdags (:


sovdags som sagt ;b

lördag:


på g till luleå :D


vi funderade på dessa söta klänningar. sen var de för långa tyckte vi.


hur nöjda var vi med våra köp ? :D


sen förbi töre och köpa ben & jerry´s


mums ~*


jonka mera.


ännu mer. - sen sova

söndag:


hurtig start på dagen, jonka :D

slog dessutom mitt rekord, nu har jag jokat 62 gånger i rad.


ita har bara jonkat 288 i rad, vilket tönt -.-


spela kort.


vara vig


vara lite vig


sommarbild, upp&ner


sen skulle vi då åka hem.


jag har aldrig sovit med öppen mun i en bil


aldrig! ( förra gången vi var i jämtön )


men ingenting slår ju denhär dunderbekväma ställningen xD

och nu till mina köp:


bh 49.50 :-


linne/tunika 99 :-


lång linne 149 :-


scarf 50 :- min och itas gemensamma -


samma här ~

och sen då mitt pannband på bilderna ovan :)

det var väl bara detta jag hade att erbjuda här idag. längre inlägg får man leta efter ;) -

 nu ska här sovas. natti

Kommentarer
Postat av: johanna

ni verkar ha haft det väldigt trevligt (y) :) snyggga linnen & sjalar utaaaahellveeeeettttte! :o ;) <33

2009-05-03 @ 23:09:47
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: sanna

"ramlösa ~ när du vill ha någonting nyttigt och äckligt" HAHAHHA "288 vilken tönt" XDDDDDDDDDDDDDDDDd HAHAHAHAHHA !! du = b äst!



snygga saker, rolig blogg, älskar dig! <3

2009-05-04 @ 18:56:51
URL: http://sann4a.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0