studstisdag (:

en härlig tisdag. dagen har gått fort med ändå så har klockan varit mindre än vad jag trott varje gång jag tittat.

skolan idag var ganska jättenice. på no:n har vi tryck och det suger, på so:n har vi om riksdagen och det är också trist - men bra som jag är jobbade jag riktigt flitigt och var nog en av dom tysta för EN gångs skull. jag var nästan förvånad när lektionen var slut hur bra jag hade jobbat. att man kan överraska sig själv. franskan var som vanligt rolig, eftersom att det alltid blir en massa roliga samtalsämnen och allt mellan uppgifterna och idag var ita roligast! men det orkar jag inte berätta. se hade vi svenska vilket idag betydde -lektion utan lärare där vi gör vad vi vill och pratar svenska'. vi hade sa en sak tex. vem har störs röv?' i klassen och drog ett namn. johanna. vem har konstigast tuttar?' mikaela. vem är jörgens barn?' had. x) sen syslöjd. och jag är lat så jag gjorde hur lite som helst, fast jag vet att jag får ångest sen för att jag gör så lite.

efter skolan var jag förbi fammo & faffa men de hade trevligt besök så jag löste lite korsord, åt lite fika sen´somnade jag i fammos säng. världens skönsate må jag säga.

efter fammo & faffa var det faktiskt dags för första träningen med 93:orna, skitkul tycker jag. det gick väl ganska bra för alla i vårat lag vad jag uppfattade och jag tror att alla tyckte det var skoj. på torsdag är det uteträning.

när träningen slutade joggade jag och ita hem till henne och gissa vad som väntade där.. studsmattan. den kära, efterlängtade, underbara studsmattan! vi har hoppat, hoppat, hoppat & hoppat. SÅ roligt!

nu ska jag göra 100 armhävningar eller sittups sen duscha. och sen då försöka komma i säng i tid! jotjena..


studsmattatime!!! :D




syskonkärlek :D


sen drack vi oboy också (:

härlig dag. nu får alla tycka till. plattmage eller magrutor? snälla människor, svara! :D


försten, vidare till steg 5 i länslaget. får hoppas att jag blir kvar längre, hade vart skoj :) men om inte så har jag ju försökt iallafall, och vad mer kan man göra ? :) godnatt

Kommentarer
Postat av: sanna

Beror på. själv vill jag ha rutor. Hur lyckas man? Kan ju inte göra situps varje dag som ni, det blir fan bakslag det när musklerna inte får vila. Men jag vet inte vad som är lagom? Svååårt!! ÅNGEST! Hur får jag snygg mage? och säg inte att jag redan har rutor som ni alltid säger, för det har jag fan inte. x( Det SUGER ***!!!!



När du kommit på hur man får rutor, säg till mig då! :) Jag vill avra med på era sjuka grejer så man får muskler! ;D



puss älskar dig mer än många min snygga tjej!! :D <333

2009-05-06 @ 11:47:46
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: sanna

varför blir det kinesiska när jag skriver? :O för säkerthetsskull skickar jag det igen:

Beror på. själv vill jag ha rutor. Hur lyckas man? Kan ju inte göra situps varje dag som ni, det blir fan bakslag det när musklerna inte får vila. Men jag vet inte vad som är lagom? Svååårt!! ÅNGEST! Hur får jag snygg mage? och säg inte att jag redan har rutor som ni alltid säger, för det har jag fan inte. x( Det SUGER ***!!!!



När du kommit på hur man får rutor, säg till mig då! :) Jag vill avra med på era sjuka grejer så man får muskler! ;D



puss älskar dig mer än många min snygga tjej!! :D <333

2009-05-06 @ 11:48:35
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: Tess

Rutor...lyckas man så är det jätte fint! =) plattmage funkar oxå! =) du är så fin som du är syster!!!plattmage har du redan ju, lite rutor ;) kramzii

2009-05-06 @ 22:03:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0