Less på mig själv!

Jag är så ***** less på mig själv. Less på att jag ALLTID har någonting som är borta. Om det inte är mobilen, är det nycklarna, om det inte är nycklarna är det plånboken.. Är det inte plånboken befinner jag mig i Kina bland en massa kineser och undrar vart jag är. Så less!

Jag är också less på mig själv för att jag har fått MVG på alla uppgifter i so:n förutom en extrauppgift som jag inte ides göra för att hela jag var fylld med stress och ångest över skolarbetet då. Nu ångrar jag mig, för jag antar att man inte kan få MVG i terminsbetyget ifall man har fått ett g. Ååå, vad jag är less på mig själv. På mitt fula hår, på min snålhet, på mina kläder, på mig själv. Att jag alltid har någonting borta. ÅåååååååH.

Nu ska jag läsa en massa bloggar. Kommer ett senare inlägg om jag har blivit mindre hatisk mot mig själv. Ska dessutom dela med mig av alla mina konstinspirerande tecknigar som jag gjort på bilden i åttan.


Det här ska föreställa någon ***** cocopops leksak som man ska pyssla ihop själv. Den var visst för 4:åringar ungefär, men inte *** kan en 4:åring pussla ihop den där. Jag kunde inte.. -.- Skicka med leksaker i paketet som verkligen GÅR att pussla ihop. Ska föreställa någon Zoomerang - om man skulle ha kunnat sätta ihop den. Helt ***** omöjligt. Jag är glad -.-

Kommentarer
Postat av: Anonym

de su skrev på minblogg om stan låter kanon :) (y) inte vara leds på dig själv, du är en rba människa så sluta deppa nu, nu har du dessutom hittat din börs:D pusspådig !

2009-05-28 @ 23:28:05
Postat av: mikaela*

insåg nu att namnet försvann -.-

2009-05-28 @ 23:28:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0