älskling :') <3








myra-li
du kommer säkert aldrig läsa det här men jag skriver det ändå,jag måste.
jag förstår inte hur en människa, så liten, kan betyda så mycket.
jag förstår inte heller hur du, just du, kan vara den finaste personen i världen.
varför är det just jag som ska få ha världens finaste människa vid min sida
att ta hand om, att få vara förebild för och att få älska?
varför har jag egentligen sån tur, att få ha just dig så himla nära?
du är det absolut finaste jag har och du kommer alltid att vara det.
du kommer alltid att vara min lilla prinsessa, när du blir stor, när jag blir stor.
jag är glad.
är glad att du är bäst för mig - och att jag är bäst för dig
att du är min idol - och att jag är din idol

jag älskar dig hjärtat
du är de dyrbaraste i världen



Kommentarer
Postat av: sanna

shiiiiet vilken fin bild! och fin text. :D bilden såg så somrig och härlig ut! :-D

2009-05-15 @ 19:59:37
URL: http://sann4a.blogg.se/
Postat av: iitaak



2009-05-17 @ 22:53:57
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: iitaak



2009-05-17 @ 22:54:18
URL: http://iitaak.blogg.se/
Postat av: rebeckajohansson ;-

vilken fin bild på dig och myra :)

2009-05-18 @ 19:49:46
URL: http://youtakemylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0