lite sifferbilder :)

sista inlägget för idag, sen ska jag läsa och sova :)

jag skulle ha behövt jobba med mitt arbete om so;n idag - men jag kom iallafall fram till vilket land jag ska ha, om det är någonting att komma med. italien. vet inte varför. det är säkert jättetråkigt och allt sånt. men jag ska ta det iallafall. jag får se till att börja skriva om landet på någon lektion så att jag kommer igång. jag kommer inte igång här hemma, inte om det iallafall. det blir som så jobbigt, så mycket att göra på en och samma grej, och tråkigt är det.

istället för att plugga, förutom sammanfattningen om praoen och engelskaläxan så har jag inte gjort någonting idag i pluggväg. men jag känner att det gör ingenting. kommer jag igång i skolan någongång, så får jag fortsätta hemma. fast att jag inte kommer komma igång, eftersom att vi har lektion på fredag och det ska vi inte slösa på att komma igång, utan redovisa. där försvann mitt humör.

men jag har kollat två avsnitt andra avenyn och det var överdrivet bra, nu börjar serien komma in på spåret igen! jag hade kunna sitta i timmar och bara prata om hela serien, alla karaktärer och allt som händer, det är sååå bra! samtidigt som jag tittat avsnitten har jag druckit cola och ätit muffins. men jag behöver inte ha skuldkänslor för att jag äter de, när jag ändå tränar dubbelt imorn.. h3h3.

ja, så nu ska jag borta tänderna, kanske ta en snabbdusch för att känna mig fräsch och sen läsa lite i min bok, och sova tidigt. känner att skolan imorn kommer bli kul, vet inte varför, men så känns det. måste ringa ita också kom jag på! :D jag är kinda glad :)

nu för att få in lite bilder så ska jag ta den 13, 34, 40, 50, 70, 77, 83, 125, 172 bilden på 'mina bilder' + en bild på hur stilig min bror är på föreställningen :) kul va ? :D

 
bild 13 - sandra :)


34, jag i saitta med sanna :) <3


40 fortesa hoti! - bäääääst :)


50 haha ^^ friluftsdag :')


70 hej fettigt hår :)


77 - länge sen, i kangos <3 (:


83 sanna :D ´´


125 - jjossi :)


172 - krusihårettiden :) - mikaela (:


och min stiliga bror :) (y)

det får räcka för idag, fick ju lite roliga bilder med här :D - vi hörs imorn. nu blir det borsta tänderna och boken direkt, blev mer än vad jag hade tänkt. fick ändra lite siffror - när det kom på bilder som johanna ritat och skickat till mig.. dom får verkligen ingen annan se, då blire stryk - ellerhur johanna ? xD godnatt (:




Kommentarer
Postat av: johanna

vadå för ritade bilder? :o xD



bild 125, HAHA -.- xD

2009-03-26 @ 20:20:27
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: Leonora - The Magic Memories

sv; okej :D

ne inte mkt!

Göra imorn då?

2009-03-27 @ 00:03:34
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Elena

Hur äre med dig då? =)

2009-03-27 @ 07:06:34
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0