en hel del :)

kul att se att inte statistiken är nere på noll, pga dålig uppdatering sen fredag typ :)

men jag har ju som sagt vart borta under helgen, vilket var ovanligt roligt och sen har jag bara inte vart hos pappa för att sitta vid datan förän idag :)

eftersom att det har gått så länge sen helgen, 3 dagar , så ids jag inte beskriva så detaljrikt. men jag kan säga lite iallfall.
på lördag när vi kom fram var jag trött som en stork men ändå direkt när vi kom fram skulle det tränas. vi hade tre träningar på lördag. vi åt mat, och kollade melodifestivalen. vi var 18 tjejer på lördag - vi var 45 från början. 3 stycken kom dagen efter pga olika skäl och det var en massa borta också. på söndagen var det jobbigt att stiga upp när man visste att man var tvungen att gå ut och springa, men det var ändå rätt skönt. jag hängde med hela tiden som vanligt så det var ganska skönt och inte sådär jättejobbigt när man väl sattit igång. den dagen var jag emst trött hela tiden, så jag sov under pauserna sen tränade vi. hade tre träningar på söndag också, och i dessa träningar var även internmatcher inräknade. ja, allt gick väl bra och alla som var där under helgen, är vidare till nästa lägret, under gallringen, så vi har tagit oss ett steg längre. slipper jag grubbla över det ännu :) .- men iallfall, räknar jag ihop allt jag tränat denna vecka blir det mycket. 17 timmar och en kvar, smamanlagt. jag var helt dödsträtt när jag kom hem från piteå igen, men nu har jag återhämtat mig :)

veckan har annars bara bestått av prao. ganska kul, ganska tråkigt. måndag gjorde vi inte jättemycket, städade lite (på badet) och så badade vi ett tag, och städade lite mer, skämde ut mig mer eller mindre osv. tisdag, gjorde vi inte såjätte mycket. eller jo justja. vi gjorde ganska mycket, städade så man blev helt varm, tränk er långbyxor och en t-shirt inne på badhuset, huknade och dammsugar galler på gymmet. jag dog. idag var det lite roligare ändå. yvette fyllde 30, eller fyller så vi grattade henne med en present. ett pokemonägg och lite godis. att hon blev glad alltså. sen torkade vi mttor, sen badade vi :)

annars idag och igår har jag hållt på lite med mitt projekt som det börjar bli lite ordning på.. lite. sen har tess och myra vart hemma hos oss både igår och idag så vi har busat en hel del (:

annars är väl mitt liv som vanligt, det rullar och går. jag har glömt att berätta någonting, men kommer jag på det så bloggar jag mer. jo justja! - mina älskade, kära, fina, underbara skor har kommit. ska hämta ut dom imorn. hoppas dom är lite älskade, kära, fina & underbara i verkligheten som i min fantasi :-)

bildrace från helgen, och lite annat (:


sovplatsen i piteå. - i love dubbelsäng. hatar att sova helt ensam, måste alltid ha någon bredvid mig eller ett mjukisdjur - hedda duger! :D


dålig, dåligare


attt mankan skratta åt sig själv alltså. som jag har skrattat åt den här bilden, jag tror jag dör hur ful jag är ! XD


hedda, hoh e dod dod a. innan sovet


några i laget :)


jessica f94 kiruna handboll :) - hell yeah!


på tåget hem..
jag och hedda höll på att missa tåget, men vi kom precis i tid, jag fick springa före och hedda och agneta kom efter för att få med alla saker.. hedda och jag fick offra våra kuddar och jag mitt kära headset. - får dom till helgen.. men vi hann fan precis. :-D


gottgott på tåget ;)


heddagumman :)


och jag som tjockar äcklig dricka.


jag spillde sqush på mina braller, ett otroligt roligt avtryck lämnades. xD ett droppande hjärta och en..?


agneta, våran tränare sa ; ligg med benen högt.. hedda löd


utanför tåget


jag kom upp på sängarna i hytten, inte hedda. jag är bäst!


bus


hedda tyckte bilder var härlig, så den får komma in. som stor bild fick hedda någonting konstigt över läppen, så det såg ut som mustach xD


långbild


tjockbild :)


efter prao igår


jag och tess hämtade myriis från dagis igår :) att hon blev glad!


idag var hon allt för gullig när vi skulle äta. helt plötsligt började hon med grimarser  <3


och denhär minen :)

nu måste jag hinna städa buren och bli helt klar med en grej till  mitt projekt..jag kanske återkommer imorn, kanske :) - men iallfall måste jag lägga mig tidigt, ni kan inte ana hur skönt det var att vakna imorse och vara pigg :)

Kommentarer
Postat av: johanna

GRATTIS JECCA HAR UPPDATERAT! :) haha ;)



både din&itas och min&mikaelas prao sög ju dom två första dagarna, sen blev dom roliga :) fan va nice! ; )



och dendär bilden på dig med röda jackan var vääääääääääääldigt fin :)

2009-03-18 @ 21:29:04
URL: http://jjohannaf.blogg.se/
Postat av: mikaela

håller med johanna om de både, finemang bild :) <33 du har inte sagt att du skulle beställa skor, men johanna berätta idag, dom är säkert asssnygga :) <3

2009-03-18 @ 23:28:51
Postat av: Anonym

hej, jag har saknat dig ! :) <3 och SVINSÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖT BILD PÅ DIG I RÖD JACKA , jGA DÖÖÖÖÖÖÖÖÖR ! :D:D:D:D älskaaa ! <3 , jag tänker sno den av dig så du vet . :) hehe. och det var en KUK ! aah, härliga tider xD :P

2009-03-19 @ 17:37:40
Postat av: Anonym

DET VAR TILDA SOM SKREV DET, JJAG HATAR DET , JAG SKRIVER MITT JÄVLA NAMN MEN DET FÖSVINNER -.--.-.-.-.-. ! ::o:o:o ;p

2009-03-19 @ 17:39:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0