tisdag :)

jag känner att dagen har vart toppen. i skolan hade vi inte några jättejobbiga ämnen och också ganska långa raster. vilka lektioner vi hade är inte speciellt viktigt, men att vi hade syslöjd är det. - idag gjorde jag minsann klart en födelsedagspresent till min lillälskling, som jag säkert sätter in en bild på, sen när hon fått den :) dvs. 1;a april när hon fyller 2 år. stora tjejen! - det känns som att det var igår jag höll i henne första gången, när hon var 3 dagar gammal, och liten som en myra(-li). ironi xD

men iallafall var de den sista lektionen för dagen, och jag skulle hem och plugga lite franska innan träningen, men det blev att bli kvar i skolan med ita, had & cody. och spåna på omöjliga framtidsplaner. ack va kul vi hade haft, sommarn alltså. tråk att bara vara 15 och inte kunna bestämma över sig själv. / även fast det är skönt ibland, och fast man ibland önskade att man var 9.

jaja. jag var tvungen att åka från skolan när pappa kom och hämtade mig, efter fyra. åkte hem och bytte om, sen träningen med 93/92;orna. träningen gick väl bra, antar jag. den var iallafall riktigt rolig - roligare än förväntat. kul att spela med vax, ungefär som klister. det blir mycket skönare och lättare på något sätt, samtidigt som det är ovant och lite svårt i början. men det var iallafall jättekul och sista 20 spelade vi match. DET var kul =D

sen har jag bara pluggat på lite franskaglosor, ungefär 42 stycken mer exakt, och ätit mumsköttisar och pottisallad - och tagit en dusch. och nu så sitter jag här.

har tänk att jag får roa mig på datan till tjugo i, om 9 minuter, men måste jag plugga franska. jag ska skriva ner några 'coola' fraser på franska sen om jag kommer ihåg, så ni kan skryta till era föräldrar och få höjd veckopeng. bra va?


före duschen.


efter dusch. ren och fräsch :-D


jag valde att köpa denna blaska på konsum istället för någon onyttig dricka. - fast antagligen innehåller denhär också tonvis med socker och tillsatser, men är det gott, så är det :)

jo och föresten. angående din fråga tilda - om sannas/min jacka där nere på bilden så ska jag säga dig.
det är sannas jacka. jag har en nästan likadan, men inte helt likadan. så ingen hade lånat av någon, om man säger så :)

nu blir det franska för hela slanten, i 45 minuter iallafall. sen kanske jag kommer i säng tidigt, förhoppningsvis =)

- och en fråga till er bara, jag skulle uppskatta om ni svarade - eftersom jag vill veta om ni är som jag, eller inte.
here i go : - om jag går och lägger mig jättesent en dag, typ vid 1 (sent för mig på en skoldag - men jämför det med vad som är sent för er, kanske 11 på kvällen, eller 3 på natten ). ja iallafall. så har ni bestämt er att ha de snyggaste av de snygga i klädesväg, men vaknar på morgonen, seg som aldrig förr och känner verkligen inte för att gå till skolan. känner ni då att ni vill ta dessa snyggasnygga kläder en annan dag när ni känner er mer uppe, eller känner ni att - det är bättre att ha snygga kläder när man är trött, då märks det inte lika mycket! ?

- alltså, för att jag ska vela ha mina snyggasnygga' kläder på mig, kan jag inte gått och lagt mig för sent kvällen innan, för då känns det som slöseri på dom kläderna, eftersom att jag ändå inte kunde 'bära upp dem' med min trötta kropp och skalle. är jag konstig, eller är ni också så ? xD



Kommentarer
Postat av: fridam

jag tar isåfall på dom nån annan dag när jag är mer uppe, haha :)

2009-03-11 @ 15:05:31
Postat av: tilda

jag tar aldrig fram kläder på kvällen innan, men om jag har nya så då tar jag på dom fast jag är trött , (om jag riktigt läängtat efter att få använda mina nya kläder , så såklart!) jag sätter på kläderna alltså!





angånende ditt svar jessica (xD) så okej, såg ut som samma jacka ;D haha

2009-03-11 @ 18:46:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0