Sovdags.

Tror att jag ska försöka komma i säng i tid idag, eller vad tusan snackar jag om? Komma i säng i tid pratar jag om vid 03.48. Jo tjena!
Vad jag menar är att jag ska försöka komma i säng snart, även om det känns helt onödigt att sova över huvudtaget för att min trötthet har gått över. Fick lust att göra någonting roligt imorgon, så jag hoppas på bra väder. Lär väl sova till iallafall 13 imorgon, men efter det kanske. Sen hade jag vela köpa marabou digestive också. Det hade suttit fint :)

Jag har inte det minsta lilla vettiga att skriva här, så jag ska nog genast sluta.
Före:                                                           Efter:
 
                                                                                      

Föresten klippte Anki, Itas mamma, mitt hår i torsdags, men ingen har sett det :) - Skillnaden är inte längden och inte heller luggen utan bara uppklippning som skapar mer volym + att hon har rundat håret men sparat längden helt. Hon kunde klippa min lugg en annan dag, eftersom att jag behövde den till skolavslutningen :) Ser man någon skillnad ? :)
Förutom då mina lockar som jag får, som jag har på sista bilden.. :) Lägger in bättre bilder imorn på håret kanske (: Skönt att det äntligen inte är helt platt! :D

Nu är det sovdags för min del, bara 4 låtar till :) Godnatt!

Kommentarer
Postat av: mikaela

fint, nu när du säger så ser man, när du har kagt uopp bild (: <3

2009-06-16 @ 17:39:44
URL: http://mmikaelaleiasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0